۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۶۰۳۸۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

فعالیت مجموعه هلال احمر مصداق بارز ایثار و فداکاری است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که جمعیت هلال احمر سازمانی خدمتگزار است که به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند، گفت: خدمت به همنوعان در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته و توجه ویژه ای به آن شده است.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار با سرپرست و کارکنان مجموعه هلال احمر این شهرستان که به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر صورت گرفت، افزود: مجمعه هلال احمر زحمات و تلاش های بسیاری دارند که از این عزیزان قدردانی می کنیم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که خدمت به مردم به عنوان امری ارزنده باید در جامعه وجود داشته باشد، گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند که باید در راستای رفع مسائل و مشکلات آنان گام برداریم.

 

وی با بیان این که مسؤولان ادارات و نهادها باید گزارش فعالیت های خود را به مردم ارائه دهند، تصریح کرد: دادن گزارشات کاری به مردم زمینه ساز دلگرمی و قوت قلب می شود که باید در این راستا حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که مجموعه هلال احمر نهادی ارزشی و امدادی است که خدمات ارزشمندی صورت می دهد، ادامه داد: فعالیت های این مجموعه گرانقدر در راستای ارائه خدمات به مردم در نظر گرفته شده است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: مجموعه هلال احمر باید در مواقع بروز حوادث آمادگی کامل داشته و داوطلبان و امدادگران این مجموعه به بهترین نحو ممکن گام بردارند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که مجموعه هلال احمر خدمات خوب و شایسته ای به مردم ارائه می دهد، گفت: فعالیت این مجموعه امری مقدس است که در راستای کمک و یاری به همنوعان خود گام های والایی برمی دارند.

 

وی با بیان این که جمعیت هلال احمر سازمانی خدمتگزار است که به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: خدمت به همنوعان در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته و توجه ویژه ای به آن شده است.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که همه مسؤولان باید در راستای کار و تلاش گام بردارند، افزود: خدمت به مردم به عنوان امری گرانقدر باید صورت گرفته تا بتوانیم زمینه رضایتمندی حضرت حق و مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی را فراهم کنیم.

 

جمشید نیکزاد، سرپرست هلال احمر شهرستان آمل نیز در این دیدار با اشاره به گزارشی از عملکرد این نهاد گفت: آمل با داشتن محور مواصلاتی هراز از مبادی ورودی اصلی پایتخت به شمال کشور تلقی می‌شود که هم‌اکنون در محور حادثه‌خیز هراز سه پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مستقر هستند که دو پایگاه آن اصلی و پایگاه مستقر در گزنک به صورت موقت فعالیت دارد.

 

وی با اعلام آمادگی لازم امدادگران کوهستان و جاده‌ای جمعیت هلال ‌احمر آمل در رویارویی با حوادث و سوانح، بیان داشت: آمل از شهرهای ویژه مازندران است و با توجه به سیل‌خیزی و زلزله‌خیزی باید برای تجهیز و اختصاص بودجه لازم به هلال‌احمر از سوی مسؤولان نگاه ویژه‌ای وجود داشته باشد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات