۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۶۰۱۹۷
نماینده مجلس:

احیای تمدن اسلامی نیازمند یک وفاق جمعی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انتخابات یکی از مهم‌ترین راه‌های تحکیم پایه‌های نظام اسلامی است، گفت: احیای تمدن اسلامی نیازمند یک وفاق جمعی است.
عباس مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسمی که از طرف اداره‌ کل اطلاعات استان اصفهان و به مناسبت نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی و با موضوع امنیت و انتخابات برگزار شد، گفت: احیای تمدن اسلامی نیازمند یک وفاق جمعی است.

 

 

وی در ادامه با بیان این که انتخابات یکی از مهم‌ترین راه‌های تحکیم پایه‌های نظام اسلامی است ابراز داشت: بی تدبیری ما در این زمان های حساس کشور را دچار انحطاط می کند و مردم را به سوی جامعه ای پیش می برد که در آن اثری از مکتب و اسلام نیست.

 

 

 

مقتدایی رگه‌های اصلی بیداری اسلامی را مرهون زحمات حضرت امام و رهبری دانست تأکید کرد: اگر رهبری‌های ایشان و رهبر معظم انقلاب نبود، الان اثری از اسلام مترقی در کشور ایران وجود نداشت.

 

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که از سنت های الهی انحطاط مردم جامعه در اثر جهل و نادانی است گفت: یکی از اصول ضروری در این ایام مراقبت از اصالت انتخابات در کشور است و اگر در مقطعی بی‌دقتی کنیم جامعه اسلامی و انقلابی و مکتبی تغییر مسیر می‌دهد.

 

 

وی با بیان این که مدیران در نظام اسلامی با تکیه بر شرف انسانی خود متعهد شده‌اند که از حریم اسلام دفاع کنند افزود: هر تلاشی که در این موقعیت بشود جهاد است و در مقابل حرکت های مغرضانه و خنثی دور از انصاف است.

 

 

مقتدایی با اشاره به این که خدمت در جامعه اسلامی یک اصل شناخته شده است تأکید کرد: در این نظام برادری اسلامی و تعاون عمومی تصریح شده و در قانون، گویای این نکته است که رسالت نظام اسلامی در تمام شئون، استقرار نظام اسلامی و احیای مجدد اسلام است.

 

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مکتبی بودن انتخابات در ایران را از وجوه متمایز کننده انتخابات ایران با سایر کشورها دانست و گفت: باید افرادی در این میان حاضر و انتخاب شوند که بتوانند گام‌های بلندتری برای تحقق نظام اسلامی بردارند.

 

 

وی در ادامه لزوم دقت و توجه در حوزه فرهنگ را امری ضروری خواند و ابراز داشت: وظیفه ما احیای ارزش های فرهنگی و اسلامی است و جامعه بدون محتوای اسلامی یک جامعه منحط است.

 

 

مقتدایی وظیفه همه مردم و مسؤولان را تحقق نظام اسلامی با آرمان های ناب اسلامی دانست و گفت: ضرورت دارد تمام دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و اجرایی و فکری برای ایجاد هم‌افزایی در دو انتخابات پیش‌رو تلاش کنند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات