۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۵۷۸۱۱
استاد حوزه علمیه بابل:

دفاع از مظلومان آرمان متعالی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که جمهوری اسلامی بر اساس آرمان خود همواره مدافع مظلومان عالم است، گفت: تفکر بنیادین نظام اسلامی بر اساس دستورات خداوند بر دفاع از مظلومان و داشتن تقابل با مستکبران و ظالمین عالم است.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان استاد حوزه علمیه بابل امروز در نشست هم اندیشی فعالان سیاسی مذهبی بخش بابلکنار بابل به تهدیدات مقامات آمریکایی و غربی علیه ایران و راه انداختن موج ایران هراسی در منطقه خاطرنشان کرد: تاریخ سیصد سال اخیر ایران نشان داد که ایران تهدیدی برای کشورهای منطقه نبوده و نخواهد بود و به هیج کشوری تاکنون تعرض نکرده و نخواهد کرد.

 

وی عمده فعالیت های نظامی ایران را در حوزه دفاعی بیان کرد و افزود: جمهوری اسلامی بر اساس آیه شریفه قرآن به توسعه فعالیت های نظامی خود دست زده است تا هیچ دشمنی خیال واهی حمله به ایران را در سر خود نداشته باشد.

 

مسؤول اسبق نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه با بیان این که جمهوری اسلامی بر اساس آرمان خود همواره مدافع مظلومان عالم است، تصریح کرد: تفکر بنیادین نظام جمهوری اسلامی بر اساس دستورات خداوند بر دفاع از مظلومان و  داشتن تقابل با مستکبران و ظالمین عالم است و به همین دلیل امروز مورد تهدید قدرت های استکباری به خصوص صهیونیست است.

 

وی ایجاد فضاسازی علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران را در راستای فشار بر جمهوری اسلامی برای دست برداشتن از آرمان های خود اعلام کرد و ادامه داد: آمریکا و مستکبران جهان با علم کردن افسانه جعلی سلاح هسته ای ایران می خواهند بیان کنند که ایران ما را تهدید می کند در حالی که تاریخ چند ساله نشان می دهد که قدرت های زورگو بدون بهانه ملت های ضعیف را در زیر چکمه تجاوز خود گرفته اند.

 

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که هدف ایران کمک بشر دوستانه به دیگر کشورها است، اذعان کرد: بر خلاف مشی انسان دوستانه و توأم با محبت نظام اسلامی ایران، این غرب است که با هجوم به دیگر کشورها در صدد به یغما بردن ثروت های کشورهای مظلوم است.

 

وی پاسخ ایران را به دشمنان و تهدیدات آنها بسیار کوبنده و پشیمان کننده دانست و افزود: جمهوری ایران تاکنون ثابت کرد که در دفاع از خود مقتدرانه عمل می کند و تمام قد در مقابل تهاجمات دشمنان اسلام می ایستد و در مقابل خواسته های مشروع خود ایستادگی می کند.

 

امام جمعه بابلکنار خاطر نشان کرد: این مضحک است که آمریکا از طرفی ایران را به حمله نظامی تهدیدمی کندو از طرفی می خواهد ایران تسلیحات دفاعی نداشته باشد.

 

وی به امدادهای غیبی و نصرت خداوند در 36 سال از عمر جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر کار برای خدا باشد خداوند از آن محافظت می کند که نمونه بارز آن را در شکست نظامی آمریکا در طبس می توان یافت.

 

حجت الاسلام بابائیان پشتوانه قدرت نظامی ایران را در هشت دفاع مقدس و پیروزی بدون امکانات در مقابل اتحاد قدرت های غرب و شرق عنوان و تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس و در جریان انقلاب اسلامی ایران نیز با یاری خداوند مشت در مقابل درفش پیروز شد و این نیز امداد غیبی الهی بود.

 

وی شرط ادامه فیوضات الهی برای مردم ایران را در استقامت در راه خدا و خدمت خالصانه به انقلاب ومردم دانست و ادامه داد: امروز نیز ملت ایران همدل و همزبان با دولت بر حقوق مسلم خود  در زمینه هسته ای ایستادگی خواهند کرد و پیروزی بزرگی را رقم می زنند./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات