۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۵۳۰۰۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

همدلی دولت و ملت مانع تحقق توطئه های دشمنان می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز منطقه خاورمیانه به دلیل زیاده خواهی های نظام سلطه در شرایط بحرانی قرار دارد، گفت: به حتم همدلی و وحدت ملت و دولت دشمنان نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف شوم آنها ناکام خواهد گذاشت.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در جمع مبلغان دینی مرکز استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزمان دولت و ملت، گفت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری به حتم زمینه پیشرفت و بالندگی کشور را فراهم می کند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، شرط پیروزی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی را همدلی و وحدت دولت و ملت دانست و افزود: اگر با هم و همدل و همزبان باشیم پیروز خواهیم بود.

 

حجت الاسلام صادقی با تاکید بر نقش آفرینی عموم مردم در تحقق شعار سال اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های مردمی و برنامه ریزی و هدف گذاری از سوی مسؤولان، راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است.

 

وی با تأکید بر این که نامگذاری امسال باید از حیث شعار خارج شود و به مرحله عمل برسد، خاطرنشان کرد: به حتم همدلی و انسجام ملت بزرگ ایران و همچنین دولت که برخواسته از رأی ملت است می تواند جامعه اسلامی را در تحقق آرمان های انقلاب یاری رساند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران ادامه داد: اگر این همدلی و همزبانی در عمل نیز شکل گیرد عنصر وحدت که از شعارها و آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری است تقویت شده و زمینه ای را برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی فراهم خواهد کرد.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز منطقه خاورمیانه به دلیل زیاده خواهی های نظام سلطه در شرایط بحرانی قرار دارد، خاطرنشان کرد: به حتم همدلی و وحدت ملت و دولت دشمنان نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف شوم آنها ناکام خواهد گذاشت.

 

وی با بیان این که وحدت داخلی کشور را از هر گونه هجمه خارجی مصون می دارد، تصریح کرد: دشمنان نظام همواره از وحدت و همدلی داخلی ملت ایران در هراس بوده و هستند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مبلغان دینی در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی به حتم پیشگامان تحقق شعار امسال رهبری هستند.

 

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که مبلغان دینی باید در منابر و خطابه های خود زمینه را برای وحدت و همدلی بیشتر دولت و ملت فراهم کنند، تصریح کرد: به حتم اقتدار و عظمت کشور در گرو همدلی بیشتر دولت و ملت است.

 

وی با اشاره به این که حضور و نقش روحانیت در عرصه های مختلف این کشور از اثرگذاری چشم گیری برخوردار بوده استریال خاطرنشان کرد: با توجه به شعاع وجودی هر مبلغ، به حتم رهنمودهای این قشر اثرگذار در سال جدید می تواند مبنای بسیاری از تصمیم گیری های داخلی باشد.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، از روحانیت به عنوان محور وحدت در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: مبلغان دینی باید در مناطق تبلیغی خود بسترساز وحدت و همدلی دولت و ملت باشند.

 

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: مبلغان با توجه به فرهنگ ارزشمند دینی و دستورات شریعت می تواند وحدت و همدلی را در جامعه تقویت کنند و از برخی اختلاف های احتمالی در جامعه جلوگیری کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات