۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
کد خبر: ۲۵۱۶۵۲
نماینده مردم بهشهر در مجلس:

فرهنگ ایثار و شهادت سدی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس گفت: شهدای ما بهترین الگوهای جامعه ماهستند که با پیروی از مکتب ائمه اطهار(ع) و عاشورای حسینی و مکتب رمضان به این درجه رفیع رسیده اند که باید سیره و روش آنان درزندگی و وصایای آنان مورد توجه آحاد مردم جامعه باشد.
مقيمي، نماينده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، احمدعلی مقیمی، نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب در یادواره سردار شهید شیخ موسی نظری در سالن ارشاد این شهرستان از شهدا به عنوان مفسران جهاد نام برد و افزود: شهدا درس ایثار، جهاد و ولایت مداری به جامعه اسلامی و مردم دادند.

 

وی اظهار داشت: واژه ها در برابر قدرت والای شهدا ناتوان است چرا که شهدا دارای گفتمان ارزشمندی هستند که زبان سر قادر به بیان ارزش های والای این بزرگواران و الگوهای ایثار و گذشت جامعه ما نیست.

 

مقیمی با بیان این که شهدا با خدای خود معامله کردند و در میدان جنگ با شهادت خود، درس ایستادگی و مقاومت و ایثار به همه ما دادند یادآور شد: چگونه می توان در برابر این معامله معنوی با خدا ما زمینیان زبان گشوده و سخنی از ارزش این کار بزرگ شهدا بر زبان جاری کنیم.

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهدای ما با دارا بودن فرهنگ علوی و حسینی، درس ایثار را برای مردم آزاده جهان دیکته کردند و اکنون الگوی بشریت هستند و استکبار در برابر شهدای ما و فرهنگ ایثار آنان ناتوان است.

 

وی اضافه کرد: استکبار با گورهای دسته‌جمعی، زندان‌های مخفی و اعمال شاقه، گروه‌های ضد بشری داعش و تکفیری ماهیت خود را به جهان نشان داد و افتخار آنان به همین برنامه های ضدفرهنگی و ضد انسانی است که چایگاهی در جهان ندارد.

 

مقیمی افزود: شهدای ما بهترین الگوهای جامعه ماهستند که با پیروی از مکتب ائمه اطهار(ع) و عاشورای حسینی و مکتب رمضان به این درجه رفیع رسیده اند که باید سیره و روش آنان درزندگی و وصایای آنان مورد توجه آحاد مردم جامعه باشد.

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: شهدا چراغ راه ما در بیراهه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی هستند و هر کجا به نوعی جا زدیم شهید گمنامی آمد و جراغ راه ما شد و جامعه را به سمت نور و تعالی هدایت کرد.

 

وی همچنین برگزاری یادواره های شهدا را سدی در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان و عامل مهمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از شهدا عنوان کرد که باید با بصیرت و معرفت افزایی همراه باشد و همه ما با ولایتمداری حامی ولی فقیه باشیم. /1317/پ202/ب1

ارسال نظرات