۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۲۴۸۰۳۲
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

اردوهای راهیان نور بهترین نقش تربیتی را دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اهمیت و ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزان گفت: این اردوها بهترین نقش تربیتی را دارند و در امر تربیت کمک فراوانی به آموزش و پرورش می کنند.
کاروان راهيان نور در منطقه عملياتي شلمچه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گودرز کریمی‌فر، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، صبح امروز، در جلسه ستاد بزرگداشت هشت اسفند روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تعلیم و تربیت گفت: ضروری است نگاهی فرایندی به این موضوع مهم واساسی شود.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن و تهاجم فرهنگی غرب بیان داشت: دشمن نسل جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: تمامی این هجمه ها و توطئه های غرب علیه ایران، برای دست کشیدن مردم مسلمان و انقلابی از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر این که باید در برابر این تهاجم ها ایستادگی کنیم، عنوان داشت: آگاه سازی و تربیت صحیح دانش آموزان در این راستا بسیار اهمیت دارد.  

کریمی فر با بیان این که ساختن انسان اساس دستگاه تعلیم و تربیت است، عنوان داشت: در شرایط امروز و با توجه به تهاجم فرهنگی مسؤولیت آموزش و پرورش سنگین تر است.

وی با بیان این که معاونت پرورشی در این راستا نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: در امر تربیت باید از تمام ظرفیت‌ها، مشارکت و تعامل با سایر دستگاه‌ها بهره‌گیری کنیم.

کریمی فر در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور افزود: این اردوها با همکاری آموزش و پرورش و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان انجام شده است.

وی با بیان این که اردوهای راهیان نور اثرات بسیار خوب و معنوی در روحیه دانش‌آموزان بر جای می گذارد، ابراز داشت: این اردوها می‌تواند به ما  در رسیدن به اهداف تربیتی کمک کند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان این که باید باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمان های شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم، خاطرنشان کرد: برگزاری این اردوها در راستای حراست از آرمان های امام(ره) و انقلاب بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه با اشاره به این که لرستان به عنوان استان برتر در اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور معرفی شده است، افزود: در فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی استان لرستان رتبه سوم را دارد.

هفته تربیت فرصت مناسبی در راستای معرفی توانمندی‌های این حوزه به فرهنگیان و دانش‌آموزان است

محسن یوسفوند، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در ادامه این مراسم، بیان داشت: هفته تربیتی فرصتی خوب برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این حوزه به فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اجرای ابتکاری طرح همگام با خانواده و همراه با مشاور در خرم‌آباد افزود: این طرح با استقبال بسیار خوب فرهنگیان و دانش آ‌موزان لرستان روبرو شده است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات