۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۴۶۰۲۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

شهدا به تبعیت از امام راحل معادلات سیاسی جهان را بر هم زدند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان این که شهدا به تبعیت از امام راحل معادلات سیاسی جهان را بر هم زدند، گفت: شهدا با خون خویش عزت دوباره ایران را زنده کردند.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، صبح امروز، در یادواره شهدای نوجوان لرستان که در محل سالن همایش‌های مرکز پژوهش استانداری لرستان برگزار شد، گفت: برگزاری یادواره شهدای نوجوان یک بحث کلان ملی است که در تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این یادواره‌ها به‌ واسطه نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب بود که از سال 42 به بعد نقطه اتکا حضرت امام خمینی(ره) بودند.

روشنی با بیان این که شهدا برای حفظ عزت و اقتدار نظام خون خویش را فدا کردند بیان داشت: شهدا با تبعیت از امام راحل و با ایمان راسخ تمام معادلات سیاسی جهان را بر هم زدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اشاره به این که امروز مرزهای اعتقادی ما به عرصه‌های بین‌المللی نفوذ کرده است، افزود: مرز اعتقادی ما را می توان در یمن، بحرین، سوریه، مصر، آمریکای لاتین و آفریقا یافت.

وی با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت موجب شد ایران عزت دوباره خویش را به دست آورد، خاطرنشان کرد: فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت تنها قدرت نرم ما در تقابل با تهاجم همه جانبه و ناجوانمردانه دشمن است.

روشنی با اشاره به دسیسه های دشمن عنوان داشت: دشمنان اسلام در قالب تهدیدها و تحریم ها به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار مهم‎ترین عامل مقابله با دسیسه های دشمن است، دشمنان اسلام بدانند که ملت ایران برای حفظ عزت و شرافت کشور در برابر دسیسه های آنان ایستاده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به این که ملت ایران با پیروی از امام راحل قدرت دو هزار و پانصد ساله متکی به زور، زر و تزویر را از اریکه قدرت پایین کشیدند، بیان دات: امروز نیز همچنان ملت ایران در حفظ آرمان های انقلاب ثابت قدم ایستاده اند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات