۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۲۴۵۱۴۰
امام جمعه موقت قزوین:

هوشیاری در برابر افراد نان به نرخ روز خور داخلی امری ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین گفت: در حال حاضر پیمان شکنان در بین مردم وجود دارند، یعنی کسانی که در حوادث 88 آن را فتنه می‌نامیدند، امروز پس از رسیدن به قدرت در پی دلجویی از سران فتنه هستند، این افراد نان به نرخ روز خور محسوب می شوند.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني،امام جمعه موقت قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین امشب شانزدهم بهمن در نشست سیاسی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در مسجد زینبیه قزوین برگزار شد با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بعضی از جوانان به ما می‌گویند که ای کاش ما هم در بهمن 57 بودیم تا در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم باشیم اما ما به آنها می‌گوییم اگر انقلاب تمام شده باشد حرف شما درست است، اما انقلاب اسلامی ما تمام نشده و ایران به انسانهای انقلابی احتیاج دارد.
 
وی در ادامه با سؤالی مبنی بر این‌که چه چیزی مردم را در آن زمان به سوی خیابان ها می‌کشید، افزود: همه می‌دانستند  چیزی جز خطر و زندان و سخت ترین شکنجه ها در انتظار آنان نیست، اما در آن زمان با آیات الهی که به آنها نوید پیروزی را می بخشید زندگی می‌کردند.
 
امام جمعه موقت قزوین بیان داشت: در آن زمان بر سر هر روضه و منبری آیه «وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین»‏ تلاوت می‌شد و این آیات به مبارزان انقلاب قدرت و انرژی می‌داد.
 
همان کسانی که شهید داده‌اند می‌گویند شرمنده انقلابیم
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مخالفانی که می‌گویند آیا انقلاب برای ما کاری کرد؟ ابراز داشت: همان مردمی که در زمان انقلاب زحمتی برای انقلاب نکشیدند، بلکه باری هم بر دوش انقلاب بودند همین کسانی هستند که امروزه مخالف انقلاب هستند.
 
نماینده ولی فقیه در دانشگاه قزوین اظهار کرد: همان کسانی که در آن سالها شکنجه های زیادی کشیدند و جوان هایشان در جلوی چشمشان شهید شدند امروز می‌گویند ما شرمنده انقلاب هستیم آیا ما برای انقلاب کاری کردیم؟
 
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به آیه «یُریدُونَ أَنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَى اللَّهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُون» خاطرنشان کرد: شاه امام را تبعید کرد و با این کار می‌خواست نور خدا را با دهان خودش خاموش کند و خداوند نورش را تمام نگه می‌دارد.
 
مسؤولان از قدرت‌های به ظاهر برتر هراسی نداشته باشند
امام جمعه موقت قزوین خطاب به مسؤولان کشوری ابراز کرد: از روبرو شدن با قدرت های به ظاهر برتر دنیا هراسی نداشته باشند، متاسفانه خیلی از مسؤولان بلند پایه فعلی، هنوز آمریکا را کدخدا می‌دانند.
 
وی با اشاره به برخورد برخی مسؤولان ادامه داد: آنها نمی‌دانند که این انقلاب کمر کدخدا را شکست، نمی‌دانند که این بندگان صالح هستند که زمین را آب و جارو می‌کنند و آماده می‌کنند تا حکومت به آن‌کس باید برسد.
 
باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی عمل شود
این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: خیلی‌ها مشکلات اقتصادی را در عدم رابطه با آمریکا می‌دانند اما اگر ذره ای به دستورات امام خامنه ای مبنی بر اقتصاد مقاومتی گوش می‌دادند به راحتی موانع را پشت سر می‌گذاشتیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به آیه «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» ابراز کرد: این راهی است که ما باید انتخاب کنیم. اگر موشک های ایرانی 3000 کیلومتر را پشتیبانی می‌کند باید کاری بکنیم، باید پیشرفت کنیم تا جایی که آمریکا هم خودش را در امان نبیند.
 
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر یکسان کردن حیفا و تلاویو در صورت بروز خطا از اسرائیل اظهار داشت: این جملات روحیه بخش است، انسان احساس استقلال و عظمت می‌کند اما یک نفر دیگر در همان زمان گفت ما با اسرائیل سر جنگ نداریم، به نظر شما کدام گفته حماسه بخش است.
 
این استاد اخلاق حوزه علمیه قزوین در پایان با بیان این‌که الآن تکلیف خیلی سخت تر از آن زمان است، گفت: در حال حاضر پیمان شکنان در بین مردم وجود دارند یعنی آن آدمی که در تسخیر لانه جاسوسی بالای دیوار رفته بود الان دست آمریکا را می بوسد، یعنی کسانی که در حوادث 88 آن را فتنه می‌نامیدند امروز پس از رسیدن به قدرت درپی دلجویی از سران فتنه هستند، این افراد نان به نرخ روز خور هستند./955/پ202/ب6
ارسال نظرات