۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۲۴۴۴۹۷
نوباوه:

آمریکا در برابر اقتدار ایران اسلامی به زانو در آمده است

kخبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت ایران اسلامی باعث شده که آمریکایی که قدرت نظامی آن برابر 140 کشور جهان است در برابر ایران به زانود در آورده شود.
بيژن نوباوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، بیژن نوباه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مسجد سیدالشهدا(ع) رشت با بیان این که ملت ایران از آگاه ترین و فهیم ترین، پر محتواترین ملت ها  به لحاظ اطلاعات هستند، افزود:ا یرانیان با سابقه ترین تمدن جهان را دارند.

 

وی در ادامه افزود: قدرت ایران اسلامی باعث شده که آمریکایی که قدرت نظامی آن برابر 140 کشور جهان است در برابر ایران به زانود در آورده شود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که تمدن اسلامی روز به روز قدرتمند تر از دل سرزمین ایران سر بیرون می آورد، تصریح کرد: ابرقدرت های جهان به دنبال ایجاد ارباب رعیتی در دنیا هستند و تفکر جهان سوم از همین هدف می آید آنها می خواهند در صنعت پزشکی و همه عرصه ها کشورها را به خود وابسته کنند و آنها را به نوکران خود تبدیل کنند و ابن تفکر لیبرال دمکرات است.

 

نوباوه با بیان این که آمریکا در این 36 سال با همه قدرت به ایران حمله کرد و تنها خسارت جنگ تحمیلی دو هزار میلیارد دلار بود، تصریح کرد: آنها 121 کالای نانو دارویی را تحریم کردند و ظرف دو سال ایران همه را تولید کرد و ایران به هفتم نانو در دنیا تبدیل شد.

 

وی با اشاره به این که ایران جز کلوپ هسته ای است، خاطرنشان کرد: در نانو تکنولوژی، هوا و فضا و بیو تکنولوژی ایران بسیار موفق است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که وقیح تر از اسرائیل کشوری وجود ندارد، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی آنقدر پر رو است که اسم عملیات خود را مشت آهنین می گذارد و این یعنی من قدرت دارن و لی حزب الله آن را به عقب راند.

 

وی با بیان این که تنها راه حل پیروزی لبنان و غزه بر رژیم صهیونیستی این بود که آنها مسلسل متکی بر ایمان داشتند، افزود: این در حالی است که 12 درصد سربازان آمریکایی خود کشی می کنند این نکته ای است که استکبار آن را در ک نکرده است.

 

نوباوه جاری بودن خون سید الشهدا در جان مردم ایران را عقبه فرهنگی این ملت دانست و افزود: صفحات تاریخ بشریت از سوی ملت ایران رقم می خورد این که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند را امام مطرح کرد این سخن مبنی بر برهان عقلی و تکیه بر بنیه عقلی مردم این جرف را امام زد و امام راحل می دانست که ملت ایران شکست ناپذیر است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ابرقدرت های جهان از تفکر انقلاب اسلامی می هراسند و قدرتی که امام به دنیا نشان دارد این است که ملت ما توان رویایی با استکبار جهانی و ارتقای آن در همه ابعاد را دارد و آنچه که مورد ترس ابر قدرت ها است این امر است که ملت ایران در همه ابعاد الگو است.

 

نوباوه ترویج فرهنگ تهاجمی علیه دشمن را مورد تاکید قرارداد و افزود: سردار سلیمانی نمونه ای از یک نیروی انقلابی و متعهد است؛ آمریکا نمی گوید ایران نمی گوید که ایران سلاح ضد زره ای دارد می گوید سرداران ایرانی چیزی دیگری هستند.

 

وی با اشاره به دسیسه های استکبار در عرصه سیاسی گفت: از بین بردن انگیزه مبارزه از اهداف دشمن است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تهاجم فرهنگی در ابعاد مختلف  روی می دهد، تصریح کرد: ما جز کشورهای برخورداریم و در عین حال مصرف ما هم بالا است؛ در تهران آماری بود که 17 درصد زباله های تهران مواد الی است و این رقم در انگلیس سه در صد است.

 

نو باوه بالارفتن توقعات مردم را از برنامه های تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: فرهنگ کار نکردن از برنامه های دشمن است و این که ساعات کار مفید کاهش یابد وابستگی می آورد و وابستگی نوکری می آورد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: تغییر سبک زندگی از برنامه های دشن است و ما بیشترین مصرف کننده مواد آرایشی هستیم و آرایش از پایین بودن اتماد به نفس است و این به معنای تهاجم فرهنگی است.

 

نوباوه توجه به اقتصاد بدون نفت را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: اگر محصولات کشاورزی ما مدیریت شود ما نیازی به اقتصاد بدون نفت نداریم.

 

وی دوری از جناح بازی را مورد تاکید قرارداد و افزود: جناح ها نباید با هم دعوا کنند و اگر دعوایی هم دارند باید بر سر منافع ملی نباشد./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات