۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۲۴۴۳۰۶
مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان:

نماز جمعه از پایه های اصلی حفظ نظام اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان، با بیان این که اقامه نماز جمعه از حیث عبادت و سیاست موجب ارتقای جامعه می شود، گفت: نماز جمعه از پایه های اصلی حفظ نظام اجتماعی است.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرها و شهرستان های کشور اقامه می شود.

 

وی بیان داشت: در استان لرستان همگام با سراسر کشور، در 9 شهر این استان نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه می شود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به پایگاه های نماز جمعه لرستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری در دو شهر سپیدشت و بیرانشهر خرم آباد پایگاه اقامه نماز جمعه دایر شده است.

 

وی احیای نماز عبادی سیاسی جمعه را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: نماز جمعه از پایه های اساسی حفظ نظام اجتماعی است.

 

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان، در ادامه با بیان این که سیاست های نظام اسلامی را ترسیم می کند، خاطرنشان کرد: نماز جمعه  مهم ترین عامل حفظ روحیه و ایمان مردم و برای امت اسلام عزت آفرین است.

 

نماز میزان سنجش اعمال است

 

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان، با بیان این که اقامه نماز نشانه اصلی حکومت صالحان است و دستور خداوند متعال این است که اگر صالحی به حکومت رسید نخستین کارش اقامه نماز باشد، خاطرنشان کرد: نماز میزان سنجش اعمال است.

 

وی با اشاره به این که مصلی اقامه نماز جمعه در 9 شهرستان لرستان در حال احداث است، یادآور شد: مردم ولایت مدار لرستان در هفت نقطه دیگر این استان درخواست راه اندازی پایگاه نماز جمعه را به شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان داده اند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به درخواست مردم لرستان از راه اندازی پایگاه نماز جمعه بیان داشت: این امر نشان دهنده جایگاه خطیر نماز جمعه و ایمان مردم استان است./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات