۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۴۱۶۵۰
امام جمعه موقت قزوین:

هدف دشمن از اهانت به ساحت پیامبر، خدشه‌دار کردن اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین گفت: هدف دشمنان از اهانت بی شرمانه به پیامبر اکرم(ص) که قلوب همه مسلمانان سراسر دنیا را جریحه دار کرده، این است که می خواهند چهره اسلام ناب محمدی(ص) را در دنیا خدشه‌دار کنند.
حجت الاسلام عبدالکريم عابديني تجمع طلاب قزوين بر عليه نشريه فرانسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین با اظهار تأسف از این عمل بی شرمانه کشور فرانسه در اهانت به پیامبر اکرم(ص) گفت: در طول تاریخ از سوی دشمنان اهانت‌ها و تهمت‌هایی به سوی انبیای مکرم اسلام و علمای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

 

وی در ادامه افزود: هدف دشمنان از این اهانت بی شرمانه که قلوب همه مسلمانان سراسر دنیا را جریحه دار کرده، این است که می خواهند چهره اسلام ناب محمدی (ص) را در دنیا خدشه دار کنند.

 

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: یک بار دیگر چنگال پلید بزدلان غربی از آستین  چند به ظاهر ژورنالیست سرسپرده که قلم فاسد خود را به خدمت خبیث ترین موجودات عالم در آورده اند و به پیامبر مهربانی واین شخصیت برجسته ونورانی اهانت نمودندکه این عمل بی شرمانه همیشه ودر همه جای عالم هستی محکوم است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: این حرکت خطرناک و مزبوحانه نه تنها با هیچ قاعده و قانونی سازگار نیست بلکه نقض آشکار و فاحش کرامت انسان ها و حقوق حیاتی و اساسی افراد مومن و باورمند جهان به ادیان توحیدی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهارداشت: هفته نامه شارلی ابدو نیز در سال 2012 با انتشار کاریکاتورهایی از پیامبر نور و رحمت به جهانیان آموخت که آنچه تاب و توان از نظام سلطه برده است حضور عزتمندانه اسلام ناب محمدی(ص) بر سرتاسر این جهان هستی است.

 

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: در زمان رژیم منحوس پهلوی به مقام شامخ و رفیع حضرت امام خمینی (ره) اهانت و جسارت شد که مردم انقلابی ایران و مردم همیشه در صحنه قم نیز از این عمل رژیم پهلوی اعتراض ونفرت خودشان را از رژیم ابراز کردند.

 

وی در پایان خطاب به آنان که توهین کرده‌اند بیان داشت: این اهانت و جسارت را وقتی به امام راحل نشان دادند، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی سیلی به استکبار زد و امام ریشه های طاغوتی و آمریکایی استکبار جهانی را متلاشی کرد، آنان از امام خمینی(ره) وحشت داشتند که نمونه های این اهانت به علمای ما نظیر شیخ فضل الله نوری و سید جمال الدین اسدابادی شد.

 

در پایان این مراسم طلاب، اساتید و روحانیان با تجمع در محوطه مسجد شیخ الاسلام با ابراز انزجار از این عمل بی شرمانه در اهانت به پیامبر مهربانی قطعنامه ای قرائت واین جسارت را محکوم کردند.

 

در این قطعنامه آمده است: ما طلاب و اساتید و روحانیون استان و مردم فهیم و قدرشناس استان قزوین فریاد ابراز برائت از هتاکان به ساحت پیامبر اعظم(ص) و ابراز محبت وارادت به ساحت نورانی آن پیامبر عظیم الشأن را نصب العین خود قرار داده و انزجار و نفرت خود را نسبت به این اقدامات ضد دین اعلام می نماییم.

 

در این تجمع طلاب و روحانیان با شعارهای مرگ بر آمریکا، لا اله الا الله محمد رسول الله، مرگ بر انگلیس، مرگ بر مزدور آمریکایی، مرگ بر فرانسه، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و بیداری و اتحاد رمز فضیلت ماست، این اقدام را محکوم کردند./955/پ202/ب6

ارسال نظرات