۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۳۹۹۳۵
مدیر حوزه علمیه شوش خبر داد؛

برگزاری دوره نقد وهابیت در حوزه علمیه امام محمد باقر شوش

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) شوش از برگزاری دوره های تخصصی و بلند مدت نقد و بررسی فرقه های انحرافی به ویژه وهابیت در این حوزه علمیه خبر داد.
حجت الاسلام فاضل چناني
مدير حوزه علميه امام باقر (ع) شوش

حجت الاسلام فاضل چنانی، مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) شوش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به برگزاری دوره نقد وهابیت در این شهرستان اظهارداشت: این دوره با حضور مبلغان و به صورت اختیاری در حوزه علمیه امام محمدباقر(ع) در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره ها به صورت بلند مدت و طی 12 هفته در حوزه علمیه این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام چنانی برگزاری این دوره ها را بسیار مفید توصیف و عنوان کرد: استقبال مبلغان از این دوره ها بسیار مناسب بوده است.

مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) شوش تصریح کرد: شیوه برگزاری این دوره ها پژوهشی محور است و مبلغان و طلبه ها باید تحقیقاتی در این زمینه انجام دهند.  

حجت الاسلام چنانی با بیان این که امروزه دشمن خواستار به وجود آوردن زمینه انزوای اسلام است، اظهارداشت: در برهه کنونی دشمنی استکبار جهانی در فرقه انحرافی وهابیت که علیه دین مبین اسلام و مسلمانان در حال فعالیت است تجلی می شود.

وی شناخت فرقه های همچون وهابیت، اشاعره و تصوف را از هدف های پژوهشی طلاب برشمرد و گفت: در این دوره ها مبلغان و طلبه ها شیوه های رد ادعاها و شبهه های این فرقه های انحرافی را فرا می گیرند.

حجت الاسلام چنانی اظهارداشت: در صورتی که پژوهش های طلاب گردآوری و تدوین شود امکان ارائه و انتشار آن ها به صورت کتاب امکان پذیر خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه محمد باقر(ع) شوش ابرازداشت: طلاب برای مشارکت در دوره های نقد وهابیت دو آزمون شفاهی و کتبی را پشت سر گذاشته و می توانند در این دوره ها حضور یابند./9452/ت303/ب2

ارسال نظرات