۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۳۸۹۶۲
آیت الله نمازی مطرح کرد؛

9 دی نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران/ رزمایش محمد رسول الله نشانه اقتدار نظامی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان از 9 دی سال 88 به عنوان نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران نام برد و گفت: این حماسه از سال 57 آغاز و تا انقلاب امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان با اشاره به این که هر فتنه ای یک ظاهر آشکار و یک باطن پنهان دارد، گفت: پوشانیدن لباس حق بر اندام باطل ظاهر فتنه است و باطن فتنه زمانی است که باطل لباس حق را بر اندام خود می کند که تشخیص حق از باطل مشکل می شود.

 

وی با اشاره به این که تعریف فتنه پوشانیدن لباس حق بر باطل است گفت: امیرمؤمنان(ع) در خطبه 50 نهج البلاغه به فتنه اشاره کرده و گفته است که اگر چنانچه باطل لخت و برهنه و آشکار شود هیچ کس او را قبول نمی کند اما زمانی که لباس حق را براندام باطل می پوشانند بخشی از آن باطل و بخش دیگرش حق می شود و آنها را منزوج می کند، لذا برای این که باطل مورد پذیرش مردم شود حق و باطل را مخلوط می کنند تا تشخیص باطل از حق مشکل شود.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در جایی که حق و باطل مخلوط می شود و تشخیص حق از باطل مشکل می شود آنجا محل آزمایش انسان ها است که در چنین مواقعی عده ای می لغزند.

 

آیت الله نمازی با اشاره به این که در فتنه های گوناگون افراد زیادی ریزش داشته اند گفت: در فتنه خوزستان، گنبد گاووس، فتنه آمل و .... تعدادی لغزیدند اما آنچه هوشیار باقی مانده است ملت ایران است.

 

به گفته وی افرادی که امروز به عنوان سران فتنه مطرح هستند قبل از انتخابات با سه شعار محوری خط امام، پایبندی به قانون اساسی و ولایت فقیه وارد عرصه انتخابات شدند اما همین افراد، قبل از اعلام نتایج انتخابات توسط وزارت کشور و تأیید شورای نگهبان، پیروزی خود را اعلام کردند و به یکدیگر تبریک گفتند تا زمینه شورش و بر هم زدن امنیت ملی را فراهم کنند.

 

فتنه سال 88 سبب خوشحالی استکبارجهانی و به درد آوردن دل رهبر شد

آیت الله نمازی یاد آورشد: آنها حتی به باز شماری آرا نیز رضایت ندادند و بدون توجه  به راه کارهای قانونی در قانون اساسی و توصیه های رهبر معظم انقلاب، خواستار باطل شدن رای 40 میلیون ایرانی شرکت کننده در انتخابات شدند.

 

وی ادعای فتنه گران در مورد انتخابات را غیر قانونی خواند و افزود: فتنه گران بعد از این که نتواستند مدرکی ارائه کنند با وارد شدن به خیابان ها و ایجاد شورش و آشوب و آتش زدن پرچم حسینی در روز عاشورا و هتک حرمت به تصویر امام، بیش از 74 مغازه را به آتش کشیدند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بعد از این اتفاقات اوباما رییس جمهور آمریکا در اولین سخنرانی خود از فتنه گران حمایت کرد و از این که انقلاب در ایران کلید خورده است رضایت خود را اعلام کرد که این امر نشان دهنده برنامه ریزی فتنه از خارج کشور بود.

 

به گفته وی علاوه بر اوباما، دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسرائیل حمایت خود را از جریان سبز در داخل ایران اعلام کردند و پیروزی آنها را قریب الوقوع دانستند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یاد آورشد: حوادث 88 و آشوب و شورش فتنه گران  مشخص کرد چه کسانی سبب خوشحالی سران استکبار جهانی و دشمنان اسلام و چه کسانی باعث رنج رهبرمعظم انقلاب شدند.

 

کاری که در انتخابات سال 88  ایران شد در تاریخ سابقه نداشته است

آیت الله نمازی تأکیدکرد: کاری که در انتخابات سال 88  ایران شد در هیچ کدام از کشورهای دنیا و در تاریخ سابقه نداشته است که یک اقلیتی با یک سری توهمات و تفسیرهای بیگانه در برابر همه ملت خود قرارگرفته باشند.

 

به گفته وی، در هیاهوهای فتنه که ایران اسلامی در تب و تاب و التهاب فتنه و فتنه گران قرارداشت، ملت ایران در روزهای 8 و 9 دی ماه همه به میدان آمدند و توطئه های دشمنان اسلام را یک جا خنثی کردند. 

 

نماینده ولی فقیه در کاشان از 9 دی سال 88 به عنوان نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران نام برد که از سال 57 آغاز و تا انقلاب امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

   

رزمایش محمد رسول الله نشانه اقتدار نظامی ملت ایران است

آیت الله نمازی در ادامه برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول الله از سوی نیروهای چهارگانه ارتش را که در شعاع و میدان جغرافیایی 2 میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع و در آب های دریای عمان تا شمال اقیانوس هند برگزار شد را نشانه اقتدار نظامی ملت ایران اسلامی دانست.

 

وی افزود: رزمندگان اسلام در این رزمایش بزرگ اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان از جمله آمریکا که نقشه کودتا را در سر دارد کشید که اقتدار نیروهای مسلح نشان داد که هیچ کس نمی تواند به ملت ایران بتازد.

 

به گفته وی نیروهای مسلح  ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران امروز با استفاده از سلاح های پیشرفته خود و در سایه رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا حرف اول را در منطقه می زند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین اقدام ظالمانه رژیم بحرین و دستگیری شیخ علی سلمان دبیر کل سازمان وفاق بحرین را محکوم کرد و گفت: آیت الله  سیستانی در نامه ای به رژیم غاصب بحرین خواستار آزادی شیخ علی سلمان شده است و ملت ایران نیز از رژیم آل سعود عربستان سعودی خواستار آزادی شیخ نمر و رژیم ظالم  بحرین خواستارآزادی  شیخ علی سلمان هستند. /1307/پ201/ب6

ارسال نظرات