۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۳۸۳۱۸
استاد حوزه علمیه خواهران کرمان:

9 دی سبب استحکام بیشتر پایه های نظام اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ استاد مدرسه علمیه فاطمیه کرمان گفت: اهمیت 9 دی از آن جهت است که حرکتی مردمی و خودجوش بوده و سبب استحکام هر چه بیشتر پایه های نظام اسلامی شد؛ این بیانگر آن است که مردم ایران هرگاه احساس خطر از جانب دشمن کنند، برای پشتیبانی انقلاب سر از پا نمی شناسند.
حماسه 9 دي

صدیقه منتظر، استاد مدرسه علمیه فاطمیه کرمان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، دلیل اصلی شکل گیری فتنه سال 88 را طرح دشمن در براندازی نظام اسلامی دانست و افزود: دشمن از هر وسیله و ابزاری برای رسیدن به این خواسته استفاده می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: از دشمن و فتنه های او هیچگاه نباید غافل شد؛ زیرا کسانی که قصد انحراف یا براندازی نظام را دارند از هیچ فرصتی غافل نیستند و دائما مترصد یک لحظه غفلت می باشند.

 

منتظر با اشاره به دلایل دیگر شکل گیری فتنه 88، بیان کرد: تحرکات ضد انقلاب داخلی و دامن زدن به بحث فتنه، تحریک رسانه های بیگانه و عدم بصیرت بعضی از خواص و مسؤولان از عوامل مهم و تأثیر گذار در فتنه 88 بود.

 

وی ادامه داد: این فتنه انحرافاتی در پی داشت، شعارهایی که آن ایام تکرار می شد گواه بر این بود که دشمن قصد به انحراف کشاندن انقلاب را دارد؛ یعنی تغییر خطوط اصلی نظام و انقلاب که حضرت امام(ره) ترسیم کرده بودند و مقام معظم رهبری برآن تاکید دارند.

 

استاد حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: اهمیت 9 دی از آن جهت است که حرکتی مردمی و خودجوش بوده و باعث استحکام هر چه بیشتر پایه های نظام اسلامی شده و این بیانگر آن است که مردم ایران هرگاه از جانب دشمن احساس خطر کنند از کوچک و بزرگ و پیر و جوان برای پشتیبانی انقلاب سر از پا نمی شناسند.

 

وی افزود: همان طور که سال 88 در سرتاسر ایران مردم در حماسه 9 دی پرشور حضور داشتند در کرمان هم جمعیت قابل توجهی شرکت کردند، امسال هم شکر خدا شاهد جمعیت زیادی بودیم و شکوه چشم گیر دیگری به نمایش گذاشته شد./972/ت302/ب4

ارسال نظرات