۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۳۷۸۲۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

حماسه نهم دی نقطه عطفی در جاودانگی اتحاد مردم و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: حماسه نهم دی نقطه عطفی در جاودانگی اتحاد مردم و رهبری و تجلی روح دیانت بر دل های مردم است.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که زندگی در پرتو قرآن کریم و جامعه آرمانی قرآن همواره با امتحاناتی روبرو است، گفت: در بوته این امتحانات است که روزهایی جلوه گری می کنند و در نگاه اعتقادی و دینی به یوم الله موسوم است.

 

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران پرتوی از شعاع انقلاب قرآنی انبیای الهی در استمرار نهضت پیامبر اکرم و ائمه معصومین(ع) طرح ریزی و اجرایی شده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی در استمرار حیات خود با دست اندازها و توطئه هایی همراه بوده که با فهرست ریز و درشت این توطئه ها به سیاهه بلندی از طراحی ها و برنامه ریزی های خارجی و یا مرتبط با حمایت های خارجی و عوامل داخلی مواجه شده ایم.

 

وی تصریح کرد: نقش مردم و امت تابع امام و ولایت در بستر تبعیت از ولایت نخستین تعیین کننده نقش ها در مقابله با فتنه ها است که باید بصیرت والا و هوشمندی ارزنده ای در مقابله با فتنه ها وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که حماسه نهم دی نمایانگر شور وشعور یک ملت بزرگ است، افزود: ملت ایران در راستای روشنگری ها و بصیرت افزایی امام و ولی امت به صحنه آمده و آنجا که خناسان به آرزوی تغییرات اساسی در داخل و توقف حرکت های پیش رونده کشور بوده و همه امکانات جاسوسی و حمایتی را در داخل در اختیار فتنه گران گذاشته بودند.

 

وی ادامه داد: رویکرد فتنه گران هدف قرار دادن اعتماد مردم به نظام اسلامی و در برابر هم قرار دادن مردم بود اما این مردم بودند که در بعضی از نگرانی های مدیران حوزه های مختلف کشور پا به عرصه وفاداری و حمایت از نظام گذاشته و بساط فتنه گران و آرزوی بیگانگان را به زباله دان تاریخ انداختند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که این تاریخ عبرت برای خواص است که مراقبت کرده و لغزش نداشته باشند، گفت: مردم با هیچ کس عقد اخوت نبستند و تعارف ندارند که قطعا هرکسی در هر مقامی از اصل انقلاب و ولایت بلغزد از دایره نظام اسلامی اخراج خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در پایان افزود: حماسه نهم دی نقطه عطفی در جاودانگی اتحاد مردم و رهبری و تجلی روح دیانت بر دل های مردم است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات