۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۲۳۳۳۹۰
امام جمعه نکا:

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون کشور از مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با بیان این که تحریم ها علیه ملت ایران چیز تازه ای نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته است، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون کشور از مشکلات و گرفتاری های اقتصادی است.
حجت الاسلام محمد باقر محمدي لائيني  امام جمعه نکا و مسؤول هيأت نظارت و بازرسي برانتخابات مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان گفت: سرنوشت کشور وابسته به مذاکرات هسته ای نیست بلکه سرنوشت کشور وابسته به ظرفیت ها و قابلیت ملت ایران اسلامی است.

 

مدیر حوزه علمیه نکا افزود: اتکا به تولیدات داخلی از مسائل مهم در برون رفت از مشکلات اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید در دستور کار همه ملت ایران قرار گیرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی در ادامه سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون مذاکرات هسته ای اشاره کرد و با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، بیشترین ضرر را آمریکا می کند، گفت: باید در همه امور گوش به فرمان رهبری نظام باشیم.

 

امام جمعه نکا ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خصوص اعتمادسازی که آمریکا روی آن تکیه دارد فرمودند: اصلاً ما دنبال کسب اعتماد آمریکا نیستیم و اعتماد آمریکا برای ما اهمیتی ندارد چرا که آمریکا در دوران مختلف این انقلاب و در 35 سال گذشته، عدم اعتماد خود را به ملت ایران نشان داده است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان این که نباید نسبت به مذاکرات نیز بدبین بود، گفت: بعضی ها فکر می کنند پشت درهای بسته مذاکرات، ضد و بندی صورت می گیرد که این طور نیست چرا که اعضای مذاکره کننده کشورمان تابع رهبری انقلاب هستند و هیچ مذاکره ای که برای جامعه و ملت ما خطرآفرین باشد را نمی پذیرند.

 

وی افزود: هیأت مذاکره‌کننده ایرانی در عین حال باید با اقتدار در برابر زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کند و همانند گذشته از منافع ملی ایران اسلامی در برابر غربی ها به خوبی دفاع کند و دستاوردهای به دست آمده را کاملاً حفظ کند.

 

این مبلغ دینی ادامه داد: جمهوری اسلامی نظامی ولایی است و رهبر حکیم انقلاب همه موارد را زیر نظر دارند و اگر احساس کنند که ضعفی وجود دارد به حتم دستورات لازم را خواهند داد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان این که تحریم ها علیه ملت ایران چیز تازه ای نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته است، افزود: ملت مقتدر ایران هیچ گاه ترس و واهمه ای از تحریم ها نداشته و ندارند.

 

وی افزود: مذاکره یک راه است تا نگذارند ما به حق خود برسیم و باید بدانیم که تنها راه خروج از تحریم‌ها نظر مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی است و نباید مذاکرات سبب شود اقتصاد مقاومتی در حاشیه قرار گیرد و دولت باید بیشتر توجه کند.

 

امام جمعه نکا اظهار داشت: اگر اتحاد و وحدت را پشت سر مقام معظم رهبری حفظ کنیم هیچ قدرتی یارای مقابله با نظام اسلامی را نخواهد داشت./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات