۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۳۲۷۸۸
استاد حوزه علمیه بابل:

گره زدن مشکلات کشور به مذاکرات هسته ای تفکر اشتباهی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل گفت: این که حل شدن همه مسائل و مشکلات اقتصادی منوط به ایجاد توافق دائم هسته ای با غرب شود اساساً کاری اشتباه و غلط است، چون غرب به ویژه آمریکا ثابت کردند قابل اطمینان نیستند.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه بابل امروز در نشست با منتخبان بخش بندپی غربی بابل در شهر خشرودپیبه موضوع مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد، در دو سال گذشته یک شتاب زدگی یا نوعی اشتباه راهبردی در طرح مباحث مربوط به هسته ای به ویژه مذاکرات هسته ای داشتیم.

 

استاد حوزه علمیه بابل در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته ای ایران موضوعی نیست که سرنوشت کشور با آن رقم بخورد و همه چیز به مذاکرات ختم شود.

 

امام جمعه بندپی غربی بابل با بیان این که برخی از مسؤولان در عمل همه مسائل اقتصادی کشور را با مذاکرات گره می زنند، خاطرنشان کرد: در چند مدت اخیر متأسفانه دیدیم که بعضی از جریان های نا آگاه داخلی، حُسن ظن نسبت به آمریکا پیدا کردند و این مطلب در رسانه های جریان خاص سیاسی در کشور دنبال شد.

 

استاد حوزه علمیه بابل در ادامه افزود: این که حل شدن همه مسائل و مشکلات اقتصادی منوط به ایجاد توافق دائم هسته ای با غرب شود اساساً کاری اشتباه و غلط است، چون غرب به ویژه آمریکا ثابت کرد قابل اطمینان نیست.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این که رهبر معظم انقلاب مانع انجام و ادامه مذاکرات نشدند، اذعان کرد: با این وجود رهبر معظم انقلاب مانع ادامه مذاکرات نشدند و اداره سیاسی نظام هم بر ادامه روند مذاکرات تعلق گرفت، ضمن اینکه پافشاری به خطوط قرمز حقوق هسته ای داریم از تیم مذاکره کننده دستگاه دیپلماسی هم در گذشته و هم در آینده نیز حمایت می کنیم.

 

وی ادامه داد: برنامه هسته ای کشور مطابق سند چشم اندازی که سیاست های کل آن را مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند، مسیر خودش را ادامه خواهد داد و باید در توسعه صلح آمیز صنعت هسته ای تلاش کنیم.

 

استاد حوزه علمیه بابل، تلاش های مذبوحانه دشمنان را برای اسلام هراسی و ایران هراسی مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمنان اسلام و جبهه استکبار امروز می خواهند در جهان چهره اسلام را مخدوش و جریان های تکفیری نظیر طالبان و داعش را به عنوان اسلام در جهانی معرفی کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری اجلاس علمای جهان اسلام علیه جریان تکفیری در قم خاطرنشان کرد: به تدریج با بیداری و هوشیاری در امت اسلام، اقتدار اسلام ناب و حقیقی در جهان نمایان می شود و زمان زوال دولت ها و قدرت های زورگو و استکباری فرا رسیده است./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات