۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۳۰۰۷۳
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(30)

حجت الاسلام کلباسی: متدینان برای اقامه واجب مرتکب حرام نمی‌شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز تخصصی مهدویت قم با اشاره به حادثه اسیدپاشی در اصفهان گفت: به اعتقاد بنده این حادثه بر اساس خصومت شخصی بوده است که رسانه‌های خارجی و برخی از رسانه‌های داخلی سعی دارند از آن برای مقاصد و اهداف خود بهره برداری کنند.
نمايشگاه مطبوعات

حجت الاسلام مجتبی کلباسی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با اشاره به حادثه اسیدپاشی در اصفهان اظهار داشت: به اعتقاد بنده این حادثه بر اساس خصومت شخصی بوده است که رسانه‌های خارجی و برخی از رسانه‌های داخلی سعی دارند از آن برای اهداف و مقاصد خود بهره برداری کنند؛ زیرا معتقدان به دین و مذهب هیچ‌گاه برای اقامه واجب، مرتکب حرام نمی‌شوند.

 

رییس مرکز تخصصی مهدویت قم ابراز کرد: دشمنان خارجی و داخلی در فضای تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس این جریان را به راه انداختند تا جو روانی و جنگ تبلیغاتی شدیدی را علیه نظام جمهوری اسلامی درست کنند.

 

وی به جریان سازی دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: دشمنان همیشه این گونه عمل کرده‌اند یعنی جریانی را در مقابل جریان دیگری قرار داده‌اند تا نتیجه مطلوب را برداشت کنند.

 

حجت الاسلام کلباسی افزود: در حادثه اسیدپاشی، مؤلفه بدرفتاری، تصویب قانون و در نهایت این حادثه به صورت حساب شده کنار یکدیگر قرار گرفت تا در ذهن مردم این چند اتفاقات را به هم نسبت دهند هر چند در عالم واقع این حوادث هیچ ربطی به هم نداشته باشند چنان که ربطی نداشته‌اند.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای تخریب چهره‌های مذهبی تصریح کرد: برنامه‌ریزی هدفدار تبدیل تخیل به واقعیت ادامه پیدا کرد تا در رسانه‌های خارجی و برخی از همسویان داخلی آنها حادثه اسیدپاشی در کنار قانون امر به معروف قرار گرفت و جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی آغاز شد چنان که این جریان همیشه وجود داشته است.

 

حجت الاسلام کلباسی، استفاده ابزاری غرب از رسانه را خطرناک دانست و خاطرنشان کرد: در فقه شیعه مسأله شرایط و چارچوب از اولویت‌های امر به معروف است که جامعه با اجرای آن در همه زمینه‌ها اصلاح خواهد شد؛ در صورتی که غرب حوادث تلخ هجمه علیه دختران و زنان بی‌دفاع را به این فریضه الهی نسبت داده و آن را تخریب می‌کند./908/پ200/ج

ارسال نظرات