۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۲۴۰۰۲
آیت الله موسوی جزایری:

اسلام محمدی تنها راه نجات بخش امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در نماز عید سعید قربان اظهار داشت: جهان اسلام باید بداند برای رسیدن به نجات، راهی هدایتگر و درخشنده تر از راه اسلام محمدی که همان مسیر اهل بیت(ع) است وجود ندارد.
آيت الله موسوي جزايري ، امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز، در خطبه های نماز عید سعید قربان که در مصلای شهرستان کارون برگزار شد، گفت: اسلام محمدی تنها راه نجات بخش و هدایت‎گر امت اسلامی است.

وی افزود: ملت ایران افتخار می کند که طی صدها سال پیرو اسلامی هستند که اهل بیت(ع) پایه گذار و مؤسس آن بودند و این همان راهی است که خداوند برای هدایت انسان ها به آن توصیه و تأکید کرده و آن را یگانه راه هدایت توصیف کرده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به حدیث پیامبر که فرموده بود «انا مدینه العلم و علی بابها» اظهارداشت: آیا در تاریخ اسلامی فردی وجود دارد که همچون امام علی(ع) ویژگی های مهمی داشته یا افتخارهای بزرگ همچون این شیرمرد به دست آورده باشد.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه تصریح کرد: بزرگ ترین افتخار ما ایرانیان این است که از پیروان رسول اکرم، امیر مؤمنان(ع) و فرزندان معصومش هستیم و این پیروی سبب شده که فرهنگ ایرانی اسلامی به عنوان یک فرهنگی اصیل، شکوهمند و ریشه دار در سراسر جهان بدرخشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجتماع شکوهمند مردم شهرستان کارون برای برگزاری عید سعید قربان در مصلای کوت عبدالله گفت: عید قربان از جمله مهم ترین عیدهای مسلمانان پس از فطر و غدیر بوده و برگزاری هرچه باشکوه تر آن نشانه تعظیم شعائر خداوند است.

نماینده ولی فقیه درخوزستان گردهمایی مردم در این روز را نشان دهنده قدرت اسلام برشمرد و افزود: برپایی نماز عید قربان به معنی زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی در جامعه است.

آیت الله موسوی جزایری در پایان اظهارداشت: زنده نگه داشتن مراسم اسلامی همان تکریم از رسول اعظم و خاندان مطهرش است./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات