۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۲۱۴۳۶
امام جمعه نکا:

حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب تکلیف همگانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با تأکید بر این که دفاع از آرمان های انقلاب کشور را در برابر هجمه های دشمنان مصون می دارد، تصریح کرد: هر گاه آرمان های انقلابی در جامعه ما کمرنگ شود به حتم دشمنان به اهداف شوم خود دست یافته اند.
حجت الاسلام لائيني، امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا امروز در جلسه شورای اداری در فرمانداری نکا بر ضرورت رفع دغدغه ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسائل مختلف به ویژه مباحث فرهنگی کشور تأکید کرد و گفت: دغدغه های رهبری در حوزه های مختلف باید اولویت کار مسؤولان باشد و در جهت رفع این دغدغه ها از همه ظرفیت ها باید به خوبی بهره گرفته شود.

 

وی اظهار داشت: متأسفانه عدم توجه به برخی از مسائل فرهنگی موجب ورود دشمن در برخی حوزه های فرهنگی شده است که باید با برنامه ریزی از این دسیسه های دشمن جلوگیری شود.

 

امام جمعه نکا گفت: مدیران و مسؤولان در هر پست و مقامی دارای قدرت و نفوذ هستند و باید از این قدرت در جهت افزایش ولایتمداری، گسترش ارزشهای دینی و اسلامی، فرهنگ و توجه دادن جامعه به دین و شهادت و دفاع مقدس بهره گیرند.

 

وی با بیان این که دشمنان به دنبال کمرنگ کردن روحیه انقلابی و ارزشی جامعه ما هستند، افزود: نباید بگذاریم آرمان و ارزش های انقلابی در کشورمان در حاشیه قرار گیرد.

 

مدیر حوزه علیه نکا با تأکید بر این که دفاع از آرمان های انقلاب کشور را در برابر هجمه های دشمنان مصون می دارد، تصریح کرد: هر گاه آرمان های انقلابی در جامعه ما کمرنگ شود به حتم دشمنان به اهداف شوم خود دست یافته اند.

 

حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مسؤولان باید از همه توان و ظرفیت موجود کشور در جهت رفع دغدغه های مردم گام بردارند، افزود: هر مدیری باید خدمت رسانی به مردم را جزء اولویت های خود بداند.

 

وی ادامه داد: بهترین امور و با ارزش ترین کارها این است که همه ادارات کارهای حوزه خود را به درستی و با دقت انجام دهند و انجام کارهای درست و اصولی در حوزه های مهم ترین مسأله مختلف است.

 

امام جمعه نکا در ادامه سخنان خود با ابراز نگرانی از مسأله کاهش جمعیت در کشور، افزود: سلامت و سیاست‌های جلوگیری از کاهش جمعیت از مسائل مهمی است که باید جدی گرفته شده و مورد توجه باشد. 

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با تاکید بر تلاش همگانی در توسعه مسائل فرهنگی در کشور گفت: همه باید تلاش کنیم تا مسائل فرهنگی به نحوه مطلوبی در جامعه نهادینه شود.

 

امام جمعه نکا یادآور شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع از مسائل مهمی است که نیازمند تلاش همه‌جانبه است و مسإولان با شناخت دقیق دغدغه های رهبری و توجه به فرامین ایشان در حوزه‌های مختلف و شعار سال، در جهت رفع مشکلات گام‌های مؤثرتری بردارند.

 

وی گفت: مشروعیت ما در گرو رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید کارها براساس اولویت ها و بر اساس فرامین رهبری در جهت رفع مشکلات مردم باشد تا سعادت فراهم شود.

 

فرماندار نکا نیز در این جلسه گفت: دولت همه توان خود را برای توسعه همه جانبه گذاشته است و به همین دلیل مسؤولان شهرستانی نیز باید با وحدت و همدلی، همراه و همگام با ما درجهت رشد و شکوفایی همه جانبه تلاش کنند.

 

رحیم قاسمی طوسی ادامه داد: مدیران جهادی در سالی که مزین به سخنان رهبری در مدیریت جهادی است باید جهادی در امور وارد شوند و با برنامه‌ریزی مناسب در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند و بدانند که کار بدون کیفیت را از هیچ کس قابل قبول نیست./ 1317/پ202/ب1

ارسال نظرات