۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۱۹۰۵۳
فرزند حجت الاسلام والمسلمین جباری؛

مردمداری و خداترسی از ویژگی های بارز مرحوم پدر بود

خبرگزاری رسا ـ فرزند نماینده فقید مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردمداری، خدمت به خلق الله و خدا ترسی از ویژگی های مهم و بارز حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) بود.
سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام سید ضیاء الدین جباری، فرزند حجت السلام والمسلمین سید صابر جباری(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر گفت: مرحوم والد از سال 59 که به عنوان امام جمعه بهشهر معرفی شدند لحظه ای اقامه نماز جمعه بهشهر را جزء در موارد حساس جنگ و بیماری ترک نکردند.

 

وی ادامه داد: ایشان از شخصیت های برجسته سیاسی، دینی و حوزوی بود که عمر خود را وقف خدمت به نشر و گسترش معارف دینی و اسلامی کرد و خدمات فراوانی به مردم و جامعه اسلامی ارائه کردند.

 

امام جمعه موقت بهشهر خاطر نشان کرد: سراسر زندگی این عالم ربانی و بزرگوار خدمت به مردم و دفاع از حقوق آنان بوده است و در زندگی  خود چیزی را تنها برای خود نمی خواستند بلکه همه چیز را برای مردم و خود می خواستند و در بسیاری از موارد مردم را در اولویت داشتند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که در این اواخر به ایشان عرض کردم حاج آقا شما دلبستگی شدیدی به امام حسین(ع) دارید، برنامه ریزی کنید تا به زیارت آقا مشرف شوید؛ فرمودند: تا همسایگان و اطرافیان من به کربلا مشرف نشوند من نمی روم خیلی از این افراد هم دلشان می خواهد به زیارت آقا امام حسین(ع) بروند من هم به موقع می روم.

 

وی گفت: مرحوم والد انسانی وارسته و خدامحور بودند که همه زندگی و رفتار و منش ایشان خدا نگری و خدا محوری بود و لحظه ای خدمت رسانی به مردم در 34 سال امام جمعه بودن خود غافل نشدند.

 

امام جمعه موقت بهشهر افزود: حضور پررنگ و 40 ماهه ایشان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین حضور در نمازهای عبادی سیاسی جمعه موجب دلگرمی و اطمینان خاطر مردم بود و با مواضع روشن و شفاف و ولایتپذیری مطلق خود، نمونه بارزی از یک انقلابی راستین و ولایتمدار بود.1317/ت302/ب1

ارسال نظرات