۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۱۸۳۰۷

مجلس بزرگداشت شهدای دولت در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مجلس گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت هشتم شهریور از سوی نماینده ولی فقیه در آذرابیجان شرقی برگزار می شود.
شهيد رجايي شهيد باهنر

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور اظهار داشت: مجلس بزرگداشت شهدای دولت، به ویژه شهادت شهیدان رجایی و باهنر در تبریز برگزار خواهد شد.


وی از عموم مردم ولایتمدار استان دعوت کرد تا با حضور در مراسم بزرگداشت این شهدای گرانقدر، بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند و خاطرنشان کرد: مجلس بزرگداشت شهدای دولت شنبه هفته آینده 8/6/93 از ساعت 11 تا 13 در مسجد مقبره تبریز برگزار می شود.


حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که بازاریان نیز در این مراسم حضوری پرشور خواهند داشت، ادامه داد: این مراسم از سوی آیت الله مجتهد شبستری نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و هیأت امنای مسجد مقبره تبریز واقع در بازار کفاشان برگزار خواهد شد.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی شهادت جانسوز شهیدان محمدعلی رجائی رییس جمهور مکتبی و نخست وزیر دانشمند محمدجواد باهنر را یادآور جنایات حامیان تروریسم بین الملل در عرصه جهانی دانست و گفت: در این روز ملت ایران شخصیت هایی را از دست داد که مبارزه خستگی ناپذیر با استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان داشتند.


وی با بیان این‌که اخلاص در عمل، ساده زیستی، ذوب شدن در ولایت و خادم مردم بودن از بارزترین خصوصیات این شهدای گرانقدر بود، تصریح کرد: حضور عموم مردم در این مراسم معنوی در حقیقت تجدید میثاق و پیمان ناگسستنی با آرمان های شهدای گرانقدر و تداوم راه آنان است.


حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که ایران اسلامی بزرگترین قربانی‌ تروریسم در جهان است، گفت: شهادت بزرگانی چون رجایی و باهنر نشان از مظلومیت ایران در مقابله با ایادی کفر و استکبار است، البته جنایات منافقان کوردل و حامیان غربی آنان تنها در حادثه هشتم شهریور خلاصه نمی شود.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که دستان جنایتکار و خون‌آلود رژیم های استکباری و استعماری به خون هزاران شهید انقلاب اسلامی آغشته است، افزود: آنان که در دنیای امروز دم از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم می زنند، خود بزرگترین ناقض حقوق و کرامت انسانی افراد هستند./935/ت302/ب

ارسال نظرات