۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۲۰۷۳۲۶
سعید جلیلی در دزفول:

تمدن جدید بشری بر مبنای شجره طیبه اسلام شکل خواهد گرفت

خبرگزاری رسا ـ جلیلی با بیان این که تمدن جدید بشری بر مبنای شجره طیبه اسلام شکل خواهد گرفت، گفت: بی شک تمدن جدید بر مبنای شجره طیبه و با کمک و یاری مردانی چون شما طلاب عزیز شکل خواهد گرفت.
سعيد جليلي در جمع طلاب دزفول سعيد جليلي در جمع طلاب دزفول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی، عصر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در سخنانی به مناسبت گرامیداشت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، اظهار داشت: خدا را شاکرم که امروز در سرزمین صبر، مقاومت و در جمع شاگردان مکتب امام موسی کاظم (ع) حضور پیدا کرده ام.

وی با اشاره به صبر و پایداری آیت الله قاضی، امام جمعه فقید دزفول در برپایی نماز جمعه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، بیان داشت: این روحیه شجاعت و شهامت بر گرفته از ایمان و باور قلبی مردم این سرزمین به قرآن و اهل بیت(ع) است که باید همچنان نیز در روح و جان مردم باقی مانده باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به شکل گیری تمدن اسلامی در آینده ای نه چندان دور، افزود: نسل ایران اسلامی با مقاومت مردمی چون خرمشهر و دزفول تجربه و الگویی را به جهان اسلام ارائه داده، که با اعتقاد به خدا، پیامبر و ولایت دشمن را مستأصل کرده است.

جلیلی با اشاره به دلایل دشمنی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ایران، گفت: اگر امروز دشمن سعی در تهدید و تحریم و فشار بر نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد، نه اینکه نگران فعالیت ها صلح آمیز هسته ای ما باشد بلکه نگران نفوذ و اقتدار ایران اسلامی به عنوان یک تمدن اسلامی و کارساز در کل جهان است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی، در ادامه بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همه توان در تلاش برای نابودن کردن تفکر ناب شیعی و محمدی هستند تا به واسطه این کار، اصل مبارزه با کفر را از دست ملت مبارز ایران گرفته و از ادامه این حرکت الهی منصف سازند.

این مقام مسؤول، تمدن جدید قرن آینده را مبتنی بر شجره طیبه اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: بی شک تمدن جدید بر مبنای شجره طیبه و با کمک و یاری مردانی چون شما طلاب عزیز شکل خواهد گرفت و اندیشه و آرمان امام و شهدای عزیز، که مبتنی بر معارف عمیق قرآن و اهل بیت(ع) است به واسطه شما طالبان علوم دینی دنبال می شود.

جلیلی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ولایت فقیه در نشر اسلام و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: بی شک ولایت فقیه با وجود توطئه های دشمن از اسلام و نظام و این میراث بزرگ شهدا دفاع می کند و وظیفه آحاد مردم است که قدردان این نعمت الهی باشند.

گفتنی است، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول پیش از سخنان نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی، گزارش کوتاهی از مجاهدت ها و صبر و استقامت مردم دزفول و شهدای گرانقدر این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس ارایه داد و اظهار داشت: مردم دزفول در کنار امام جمعه فقید خود، حسرت تسلیم دزفول را به دل بعثیان و حامیان غربی و شرقی آنها گذاشتند./9465/پ202/غ

ارسال نظرات