۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۲۰۵۹۴۴

فردا اتمام مهلت نتایج نهایی انتخابات

خبرگزاری رسا ـ یکی از مسئولان کمیسیون انتخابات: براساس نتایج که فردا قرار است اعلام شود انتخابات به دور دوم رفته‌ و جایگاه نامزدها نیز تغییر نکرده است.
انتخابات افغانستان

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، بی بی سی فارسی در خبری گفت: کمیسیون مستقل انتخابات فردا نتایج نهایی انتخابات افغانستان را اعلام می‌کند.
کمیسیون انتخابات در یک اطلاعیه کوتاه گفت: قرار است فردا کمیسیون مستقل انتخابات نتایج نهایی انتخابات ریاست جهموری 1393 را طی کنفرانس مطبوعاتی اعلان نماید.
این در حالی است که تنها ساعاتی پیش سخنگوی کمیسیون انتخابات در کنفرانس مطبوعاتی در کابل گفت که به دلیل ادامه بررسی‌ها و زمان‌بر بودن درج اطلاعات جدید در سیستم،"ما در تاریخ مشخص شده حتی نمی‌توانیم بگوییم نتایج نهایی را چه زمان اعلام خواهیم کرد."
یکی از مسئولان کمیسیون انتخابات خبرنگار بی بی سی در کابل گفت: براساس نتایج که فردا قرار است اعلام شود انتخابات به دور دوم رفته‌ و جایگاه نامزدها نیز تغییر نکرده است.
بر اساس نتایج ابتدایی، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان باید میان عبدالله عبدالله و اشرف غنی احمدزی برگزار شود.
در همین حال کمیسیون رسیدگی به شکایت‌های انتخاباتی در افغانستان دیروز از پایان یافتن روند رسیدگی به شکایات انتخاباتی خبر داد و گفت: نتیجه بررسی‌های خود را به کمیسیون مستقل انتخابات فرستاده‌اند./1421/1409/ح

ارسال نظرات