۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۰۱۵۵۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

اقتصاد مقاومتی استراتژی توسعه و پیشرفت کشور است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتصاد مقاومتی استراتژی توسعه و پیشرفت کشور در بخش های مختلف است، افزود: حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی کشور را در بخش های مختلف در نگاه به خارج بی نیاز می کند.
حجت الاسلام جلالي امام جمعه فريدونکنار و عضو شوراي استاني حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار به سیاست های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های اقتصاد مقاومتی این است که از فرصت ها بیشترین بهره ها را برده و راندمان کار مفید را افزایش دهیم. 

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتصاد مقاومتی استراتژی توسعه و پیشرفت کشور در بخش های مختلف است، افزود: حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی کشور را در بخش های مختلف در نگاه به خارج بی نیاز می کند.

 

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با اطلاع دقیق از وضعیت جهانی، مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هر ساله مشخص می کنند، تصریح کرد: اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری هر ساله به خوبی عملیاتی شود، شاهد پویایی بسیاری از بخش های جامعه خواهیم بود.

 

امام جمعه فریدونکنار با تأکید براین که تحریم های همه جانبه غرب علیه ملت ایران با ایستادگی و مقاومت ملت ایران خنثی شد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی ثابت کردند که در هیچ شرایطی از حقوق حقه خود نخواهند گذشت.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در برابر هر گونه زیاده خواهی و ظلمی با اقتدار خواهد ایستاد، تأکید کرد: قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی با هیچ قدرت استعماری و استکباری نخواهد ایستاد.  

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف مدیران و کارکنان دولت در تحقق شعار امسال اشاره کرد و گفت: اگر همه توان و ظرفیت مدیران نهادها در جهت خدمت گزاری خلاصه شود شاهد تحقق شعار سال خواهیم بود.

 

امام جمعه فریدونکنار افزود: مدیران ادارات، آموزشگاه ها، مدارس، کارخانجات و همه اقشار باید کار خود را از حیث کمی و کیفی افزایش داده و با نگاهی دلسوزانه و تعاملی، خادم یکدیگر و نظام باشند.

 

وی با بیان این که نیازهای مشروع مردم در عرصه های مختلف باید از سوی مسؤولان و خادمان جمهوری اسلامی پیگیری و به ثمر بنشیند، تصریح کرد: مدیران و کارمندان باید به همه مردم با نگاه عدالت محور خدمت رسانی کرده و نباید کسی مردم را در پیچ و تاب مراحل اداری انداخته و یا رها کند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی هوشیار باشند که اگر کسی دست نیاز به ادارات ما دراز کرده باید از راه قانون و در مسیر عدالت برای خدمت رسانی به شهروندان گام بردارند.

 

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: اگر مسؤولیتی به کسی واگذار می شود باید با نیت گره گشایی از مشکلات ملت و تعهد نسبت به تحقق خدمت رسانی مطلوب قدم بردارد./950/پ203/ب

ارسال نظرات