۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۰۱۴۰۷
چمران عنوان کرد؛

کم کردن هزینه‌ها و کاستن بروکراسی‌های اداری در دستور کار شوراها

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای عالی استان‌ها با بیان این‌که شوراها به دنبال خدمت صادقانه و بی منت به مردم هستند، گفت: کم کردن هزینه‌ها و کاستن بروکراسی‌های اداری در دستور کار شوراها قرار دارد.
مهدي چمران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی چمران رییس شورای عالی استان‌ها پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی، با بیان این‌که در شورای عالی استان‌ها نمایندگان مختلفی از شهرها و استان‌ها حضور دارند، گفت:‌ شورای عالی استان‌ها در واقع دومین پارلمان کشور به شمار می‌آید.

چمران با بیان این‌که شوراها به دنبال خدمت صادقانه و بی منت به مردم هستند، افزود: هرچند در قانون عضویت در شوارها شغل محسوب نمی‌شود اما مسؤولیت بسیار سنگینی بر عهده اعضای شورا قرار گرفته است.

رییس شورای عالی استان‌ها تعیین شهرداران، نظارت بر کار آنها و مدیریت عملکرد شهرها و روستاها را از جمله وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد.

وی با اشاره به این‌که اعضای شوراها در صدد رفع مشکلات مردم هستند، اظهار کرد:‌ امیدواریم در این راه بتوانیم به مردم خدمت کرده و عنایات الهی در راه خدمت به مردم شامل حالمان شود.

چمران با بیان این‌که رضایت خداوند در گرو رضایت بندگان است،‌ ابراز کرد: اعضای شوراها در راه خدمت و حل مشکلات مردم با دیگر نهادها و مجلس شورای اسلامی مشورت می‌کند.

رییس شورای عالی استان‌ها بیان کرد: از وقتی که مدیریت شهرها و روستاها به شوراها سپرده شده اقدامات مثبت و در خور توجهی صورت گرفته هرچند هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب راه فراوانی داریم.

وی با بیان این‌که کم کردن هزینه‌ها و کاستن بروکراسی‌های اداری در دستور کار شوراها قرار دارد، گفت: در این مسیر اعضای شوراها باید با تلاش و جدیت بیشتر کار کنند تا به نتیجه برسیم.

چمران همچنین بیان کرد: هدف از حضور در شهر مقدس قم زیارت بارگاه نورانی حضرت معصومه(س) و استفاده از رهنمودها و توصیه‌های مراجع تقلید است./927/پ202/ج

ارسال نظرات