۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۹۱۰۴۷
رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس:

اقتدار ایران اسلامی آمریکا را پای میز مذاکره کشاند

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که گام هایی که بعد از مذاکرات برداشته می شود باید در جهت حرکت کشور باشد، بیان داشت: نشستن آمریکا پای میز مذاکره با جمهوری اسلامی نشان دهنده اقتدار و عظمت ایران است.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به این که در نظام های پارلمانی و انتخاباتی کشوری نداریم که بدون مجلس باشد، گفت: چیزی به نام مجلس در سراسر جهان وجود دارد که در کشور ما هیچ مقامی حق انحلال آن را ندارد.

 

وی با اشاره به این که مجلس ایران نماد مردم سالاری دینی است، خاطرنشان کرد: مجلس باید از این اقتدار به بهترین نحو ممکن و در راستای منافع مردم استفاده کند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، ادامه داد: اگر نماینده ای بخواهد از رسالت خود دور شده و به دنبال جمع آوری مال باشد مجلس مدنظر قانون اساسی، امام راحل و مقام معظم رهبری فراهم نخواهد شد.

 

وی با اشاره به این که هر سه قوه کشور تحت نظارت مطلقه ولایت فقیه هستند، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مجلس تیمی را تشکیل دهد تا بر خود نظارت داشته باشد که این هیئت تشکیل شد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با تاکید بر این که همه ما مکلف هستیم از دولت حمایت کنیم، گفت: تا زمانی که این دولت در خط ولایت و رهبری است احدی نباید مزاحمت ایجاد کند.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان این که دولت در بخش سیاست خارجی به طور واقع خوب عمل کرده است، ادامه داد: آمریکا در صحنه سیاست بین المللی بسیار متکبر است، اما آمدند با ما مذاکره کردند که نشانگر قدرت ما در صحنه سیاست بین المللی است.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که نباید این دستاوردها را نادیده بگیریم، گفت: وقتی ما می گوییم تحریم خوب است و استقبال می کنیم اول باید خود مدیران نظام آن را لمس کنند و این که از کیسه دیگران ببخشیم نباید حاکم باشد.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که گام هایی که بعد از مذاکرات برداشته می شود باید در جهت حرکت کشور باشد، بیان داشت: وقتی پروژه های عمرانی کشور حرکت کند اشتغال ایجاد خواهد شد.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با اشاره به این که ملت بزرگوار ایران اسلامی باید به این اقتدار خود ایمان داشته باشد، خاطرنشان کرد: مجلس مصمم بوده تا به بهترین نحو ممکن به  وظایف خود عمل کند./950/ت302/ج

ارسال نظرات