۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۹۱۰۳۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

خط ولایت مسیری برای رسیدن به عزت و اقتدار است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که حرکت در مسیر ولایت زمینه ساز اقتدار ایران اسلامی است، بیان داشت: همگان باید در تلاش باشند تا خط ولایت حفظ شود که در این صورت کشور در امان خواهد بود.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در دیدار جمعی از مدیران شهری آمل با بیان این که چشمه زلال ولایت و کوثر امام علی(ع) هیچ گاه خشک نمی شود، گفت: همه افراد خوب نبوده و فرق در افراد زیاد است که باید حتی در میان خوب ها به دنبال خوب ترین باشیم.

 

وی با اشاره به این که خیالات واهی و نظرات از بین برنده به سوی انسان حمله می کند که باید مراقب باشیم، بیان داشت: باید درصدد باشیم تا از فرصت های زندگی به بهترین نحو ممکن و در راستای تعالی و سعادت خود بهره گیریم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که انسان باید مراقب اعمال خود باشد و بداند چه کاری انجام می دهد، ادامه داد: تلاش ما باید در این راستا بوده تا رفتار و گفتار ما سنجیده باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با گرامی داشت سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس، گفت: آیت الله سید حسن مدرس انسانی برجسته، متدین و دوست دار ولایت بود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که آیت الله مدرس کسی بود که لغزشی در زندگی ایشان روی نداد، بیان داشت: اگر این طور انسانی را پیدا کنیم و دست و پایش را ببوسیم هم ارزش دارد.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با تاکید بر این که آیت الله مدرس محکم و استوار در انجام وظایف خود کوشا بوده و تلاش زیادی را در این راستا انجام داد، گفت: اگر این طور انسان ها را نداشتیم دنیا در مقابل ما استقامت و ایستادگی نمی کرد.

 

وی با بیان این که با زحمات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری داریم آبرومندانه زندگی می کنیم، بیان داشت: امروز در صحنه سیاست بین المللی اقتدار ارزنده ملت ایران مشاهده می شود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان در صحنه مذاکرات دیدند ایران اسلامی برنده است، خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای به درستی اقتدار و ایستادگی ملت ایران را به نمایش گذاشت.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که حرکت در مسیر ولایت زمینه ساز اقتدار ایران اسلامی است، بیان داشت: همگان باید در تلاش باشند تا خط ولایت حفظ شود که در این صورت کشور در امان خواهد بود./950/پ202/ب

ارسال نظرات