۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۹۰۳۴۴
سردار رمضان شریف در گفت‌وگو با رسا:

غربی ها دست از زیاده خواهی و سماجت ظالمانه بردارند

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغات و روابط عمومی کل سپاه پاسداران اظهار داشت: غربی ها باید از گذشته درس بگیرند و دست از زیاده خواهی و سماجت ظالمانه بردارند و بدانند ما در مقابل همه نوع تهدید آمادگی مقابله داریم و ملت ما ذره ای از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد.
سردار رمضان شريف

سردار رمضان شریف، معاون تبلیغات و روابط عمومی کل سپاه پاسداران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 بر حمایت سپاه پاسداران در کنار آحاد ملت و تحت فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از گروه مذاکره کننده کشورمان تأکید کرد و گفت: آمریکا و متحدانش بدانند که نظام و ملت ما لحظه ای پیشرفت خود را متوقف نخواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب مسیر را کاملا برای همگان روشن نموده اند، امروز نظام جمهوری اسلامی بنا را برآن گذاشته تا حجت را بر همگان تمام کند و به دنیا تفهیم کند که وقتی می گوییم به دنبال دانش صلح آمیز هسته ای هستیم یک واقعیت مسلم و غیر قابل انکار است، اکنون نیز تا هنگامی که موضوع مذاکرات اعتماد سازی باشد ما حامیان جریان مذاکره کننده خواهیم بود.

 

مسؤول روابط عمومی کل سپاه خاطر نشان کرد: آنچه روشن است این نکته است که ملت سرافراز ما بعد از انقلاب و پس از 35 سال مبارزه با استکبار و نظام سلطه و تقدیم بیش از 200هزار شهید و بعد از دستیابی به هزاران پیشرفت در عرصه های علمی و فنی هرگز در مقابل زور گویی های دشمنان همیشگی اسلام سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

 

حمایت ما از سوریه به عنوان خاکریز اول مقاومت ادامه خواهد داشت

 

رمضان شریف در پاسخ به برخی اظهار نظرها مبنی بر حضور گسترده صدها گردان از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه بار دیگر این مسئله را تکذیب کرد و افزود: حضور نظامی ایران در سوریه با انتقال تجارب دفاع مقدس به سوری ها دو مقوله کاملا متفاوت است، این که آنها از بسیجیان ما آموختند و برای خود بسیج تشکیل دادند و در برابر متجاوزین ایستادند انتقال یک تجربعه بشری و یک علم است. 

 

وی استفاده مردم سوریه و لبنان از الگوی بسیج برای مقابله با ایادی شیطان را تفسیر و تحقق جمله امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: امام راحل(ره) فرمود: «دفاع مقدس ما موجب آزادی فلسطین و لبنان در آینده خواهد شد» اکنون هم نیازی به حضور گسترده نظامی ایران در سوریه نیست بلکه انتقال این تجارب و روحیه بسیجی کار دشمنان را یکسره خواهد کرد.

 

معاون تبلیغات و روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: البته کمک مستشاری ما به سوریه مطلب روشنی است چون امروز آنها خاکریز اول مقاومت و خط مقدم ما هستند و در حال جنگ با دشمن اصلی ما و اسلام یعنی رژیم غاصب اسرائیل، بنابراین کمک مشورتی و حمایت از سوریه مسئله ای است که از ابتدای انقلاب اسلامی بوده و به فضل الهی ادامه خواهد یافت./977/ت302/ع

ارسال نظرات