۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۸۱۶۳
تا هفتم آبان‌ماه ادامه دارد؛

نام نویسی امتحانات تکمیل نواقص دروس حوزه

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم از آغاز نام نویسی امتحانات تکمیل نواقص سطح عالی حوزه، ویژه طلاب پایه هفتم تا دهم حوزه علمیه قم خبر داد.
برگزاري امتحانات پايان سال حوزه علميه در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم، زمان نام نویسی امتحانات تکمیل نواقص سطح عالی حوزه را اعلام کرد.

  براساس این گزارش، آن دسته از طلابی که در سطح عالی حوزه مشغول به تحصیل هستند و از دروس پایه های هفتم تا دهم خود ناقصی درس دارند، می‌توانند تا سه شنبه هفتم آبان ماه   با مراجعه با سایت معاونت آموزش حوزه به نشانی http://www.howzeh-qom.com جهت ثبت نام اقدام کنند.

  طلاب دارای کد محل تحصیل 529 و 530 حوزه علمیه قم باشند، می‌توانند در این امتحانات نام نویسی کنند.

براساس این گزارش، سؤالات امتحانی (فقه و اصول و فلسفه) مطابق هریک از محدوده امتحانی نیمسال اول و دوم و سایر دروس از کل محدوده، مطابق جدول پیوستی طرح خواهد شد.

 این گزارش می‌افزاید، افرادی که در دروس فقه و اصول سال‌های گذشته و نیز تفسیر پایه های 7 و 8 سال تحصیلی 92-91 شرکت کرده  و حضور آنان توسط اساتید شناخته شده تأیید شده است، نمره قبولی آنان 12 و درغیر این صورت 16 بوده و نمره قبولی سایر دروس 12 است.

 افرادی که در یکی از نیمسالهای دروس فقه، اصول و فلسفه نمره قبولی را کسب نکرده اند، باید فقط همان نیمسال را انتخاب و ثبت نام کنند.

 افرادی که دریک پایه و یا در مجموع  پایه‌های 7 تا 10 طبق برگه ارزیابی دارای نواقص ذیل می‌باشند، باید به ترتیب اولویت از پایه قبل به بالا ثبت نام کنند.

  افراد واجد شرایط ذیل نیز می توانند، جهت جبران کسر نمره معدل سطح 2 و 3 ، مطابق شرایط اعلام شده در این امتحانات نام نویسی کنند.

 این گزارش حاکی است، دروس جنبی (تفسیر، عقاید، رجال، درایه و فلسفه) پایه های 7 تا 10 در روزهای پنج شنبه و جمعه 9 و 10 آبان ماه 92 برگزار می‌شود.

 همچنین نیمسال اول دروس فقه و اصول طرح قدیم و جدید پایه های 7 تا 10 و تفسیر پایه 10 در روزهای پنج شنبه 30 آبان و جمعه 1 آذر ماه 92 برگزار می‌شود.

 این گزارش می‌افزاید، نیمسال دوم دروس فقه و اصول طرح قدیم و جدید پایه های 7 تا 10 در روزهای پنج شنبه و جمعه 14 و 15 آذر ماه 92 برگزار خواهد شد.

 گفتنی است، طلاب جهت هرگونه سؤال درباره طرح ساماندهی دروس سطوح عالی و امتحانات می توانند در ساعات اداری با شماره 7740971 داخلی 105  تماس بگیرند./917/پ203/ن

ارسال نظرات