۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۸۲۷۶۷

دومین جشنواره طرح‌ها و اقدمات ابتکاری بسیجیان خوزستانی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دومین جشنواره طرح‌ها و اقدمات ابتکاری بسیج مساجد و محلات خوزستان مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.
جشنواره طرح ها و اقدمات ابتکاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دومین جشنواره طرح ها و اقدمات ابتکاری بسیج مساجد و محلات خوزستان مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

براساس این گزارش علاقه‌مندان برای نام نویسی در این جشنواره و ارائه ابتکارات خود می‌توانند در یکی از موضوعات زیر شرکت کنند.

تحقق شعار سال (حماسه سیاسی و حماسه اقصادی)، تشکیل و کیفی سازی حلقه‌های تربیتی صالحین، فعالیت های قرآنی و تربیت حافظین قرآنی، تقویت مسجد و نماز جماعت، جذب حداکثری به پایگاه، فعالیت های فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر ( با رویکرد جدید)، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و بسیج سازندگی، خدمت رسانی و سایر فعالیت های اجتماعی از مهم ترین سرفصل های این جشنواره خواهند بود.

براساس اعلام سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان هدف از برگزاری این جشنواره تقویت توانایی علمی و ابتکاری بسیجیان و جهت دهی به اندیشه های آنان خواهد بود.

ارتقای سطح علنی و تحصیلی بسیجیان پایگاه، اطلاع رسانی و حضور در فضای مجازی، فعالیت های ورزشی در محله با مدیریت پایگاه و ارتباط پایگاه مسجد با بسیج اقشار از دیگر سرفصل های دومین جشنواره طرح ها  اقدمات ابتکاری هستند.

مهلت نام نویسی و ارسال آثار تا تاریخ پانزدهم مهرماه سال جاری بوده که علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه و یا حوزه مقاومت بسیج منطقه خود آثار خود را تحویل دهند.

این گزارش می افزاید: دو سایت برای علاقه مندان ویژه کسب اطلاعات بیشتر تهیه که به نشانی www.basijmasajed.bsj.ir و www.basijmasajed.ir  خواهند بود./9458/د102/ع

ارسال نظرات