۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۷۵۵۲۴

زمان نام نویسی امتحانات تابستانی طلاب اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ زمان نام نویسی امتحانات تابستانی طلاب سطح عالی حوزه علمیه قم با توجه به فصل تبلیغی ماه مبارک رمضان، 15 مردادماه اعلام شده است.
آزمون حوزه

حجت‌الاسلام محمدعلی نظری، مدیر امتحانات سطح عالی حوزه علمیه استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، زمان نام نویسی امتحانات تابستانی طلاب سطح عالی حوزه علمیه قم را 15 مردادماه اعلام کرد.

 

وی با بیان این که زمان نام نویسی امتحانات تابستانی و ارتقایی طلاب از 15 تا 26 مردادماه انتخاب شده است، افزود: با توجه به فصل تبلیغی طلاب و اعزام آن‌ها به شهرهای دور افتاده به همین منظور، زمان نام نویسی در 15 مردادماه و روزهای پایانی ماه رمضان به بعد انجام خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام نظری  افزود: طلاب و فضلای حوزه علمیه از 15 مرداد ماه می‌توانند از طریق سامانه اطلاع‌رسانی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به نشانی http://www.howzeh-qom.com برای نام نویسی امتحانات تابستانی اقدام کنند.

 

وی یادآور شد: براساس مصوبه 44 شورای عالی حوزه علمیه، طلابی می‌توانند در امتحانات شهریورماه شرکت کنند که در امتحانات خردادماه نمره لازم را کسب نکرده و یا معدلشان برای ارتقای رتبه بالای 16 است.

 

مدیر امتحانات سطح عالی حوزه علمیه استان قم ادامه داد: آن دسته از طلاب که در خردادماه نمره لازم را بدست نیاورده‌اند امکان نام نویسی تمامی درس ها برای آن ها از طریق سامانه فراهم می شود،‌ همچنین طلاب بالای معدل 16 می توانند تمامی دروس پایه بالاتر را برای امتحانات تابستانی انتخاب کنند.

 

وی درباره زمان برگزاری امتحانات تابستانی اظهار داشت: امتحانات سطح عالی طلاب و فضلای حوزه علمیه از 29 مردادماه به مدت 10 روز تا 7 شهریور ماه در قم برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام نظری گفت: نتایج امتحانات کتبی سطوح عالی حوزه علمیه قم روز سه شنبه 25 تیرماه، در پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه علمیه قم به نشانی www.howzeh-qom.ir قابل مشاهده خواهد بود.

 

وی اظهار داشت: کسانی که نسبت به نمره 9 تا 14 برای دروس حضوری و 9 تا 16 برای دروس غیرحضوری خود اعتراض دارند فقط از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزش می‌توانند درخواست تجدیدنظر کنند.

 

این مسؤول حوزوی یادآور شد: طلاب تنها به مدت 10 روز فرصت دارند، نسبت به نتایج اعلام شده به صورت اینترنتی اعتراض کنند و ان شاالله تلاش خواهیم کرد که 10 مردادماه به درخواست این دسته از طلاب پاسخ بدهیم./917/ت302/ی

ارسال نظرات