۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۷۳۳۹۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

مصادره حماسه سیاسی ملت ایران مذموم است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که اخلاق سیاسی تنها در دوران تبلیغات و برگزاری انتخابات خلاصه نمی شود، گفت: برخی به دنبال مصادره حماسه سیاسی ملت ایران هستند.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، امروز در جمع مبلغان دینی شهرهای مختلف استان با بیان این‌که حماسه سیاسی 24 خرداد دشمنان نظام اسلامی ایران را سردرگم کرده است، اظهار داشت: حماسه حضور ملت ایران اثبات کرد که مردم هر لحظه آماده لبیک‌گویی به ندای رهبری هستند.


وی با بیان این‌که مردم به وظیفه خود در خلق حماسه سیاسی عمل کرده و امروز رسالت دولت منتخب است که قدرشناس ملت فهیم باشد، افزود: رییس جمهور منتخب مردم فردی از جامعه روحانیت است که نه اصلاح طلب و نه اصولگراست، بلکه با شعار اعتدال به صورت مستقل وارد انتخابات شده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که اخلاق سیاسی تنها در دوران تبلیغات و برگزاری انتخابات خلاصه نمی شود، افزود: برخی می‌خواهند به نوعی این حماسه سیاسی را به نام جریان خود تعبیر کرده و پیروزی سیاسی 24 خرداد خود را به نام یک جریان خاص مصادره کنند.


حجت الاسلام عظیمی ادامه داد: آنچه مسلم است، پیروز واقعی حماسه 24 خرداد مردم ایران هستند و اگر مردم به اصولگرا رأی ندادند به علت عملکرد دو دوره دولت نهم و دهم بود و اگر مردم به اصلاح‌طلب‌ها رأی ندادند به سبب فتنه‌هایی بود که به وجود آورده بودند و این شد که مردم به یک دولت اصولگرای اصلاح‌طلب به نام دولت تدبیر و امید رأی دادند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی اظهار داشت: تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی یکی از یادگاران بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که مهم‌ترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ دین و معارف الهی در سطوح مختلف فردی و اجتماعی است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به ویژگی های تبلیغ موفق گفت: اگر نوع تبلیغ با مبلغ سنخیت نداشته باشد، تأثیرگذار نیست؛ اما اگر تبلیغ با مبلغ سنخیت داشته باشد تأثیرگذاری اش مشهود خواهد بود، بایستی ظرافت های تبلیغ دین بیش از پیش مورد توجه مبلغان دینی قرار گیرد.


حجت الاسلام عظیمی با بیان این‌که در دنیای کنونی تبلیغات یکی از شاخص‌های مهم در همه عرصه‌هاست، افزود: بهترین اصول و شیوه تبلیغ در رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تجلی یافته است، اگر با مهندسی فکری و فرهنگی بتوانیم مطالبات رهبر انقلاب را بشناسیم، به یقین در عرصه تبلیغ معارف دینی نیز موفق خواهیم بود.


وی در پایان با اشاره به طرح اعزام مبلغ به سراسر استان همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه ضیافت الهی در کنار اعزام روحانی به روستاها و مناطق دورافتاده استان، سعی خواهد شد منابر و جلسات این ماه با محوریت تفسیر آیات روح‌بخش قرآن کریم اجرا شود./935/پ202/س

ارسال نظرات