۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۷۲۴۵۶
صبح امروز در ساری؛

اجلاسیه کمیسیون تخصصی برنامه ریزی و پشتیبانی حوزه های علمیه کشور برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجلاسیه کمیسیون تخصصی برنامه ریزی و پشتیبانی حوزه های علمیه صبح امروز به میزبانی مازندران در ساری آغاز به کار کرد.
اجلاس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، اجلاسیه کمیسیون تخصصی برنامه ریزی و پشتیبانی حوزه های علمیه صبح امروز با حضور حجت الاسلام والسملمین فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه ها، حجت الاسلام آبادی پیشه، معاون اداری مالی حوزه های علمیه و حجت الاسلام علم الهدی، معاون طرح و برنامه حوزه های علمیه، حجت الاسلام طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران و معاونان اداری مالی حوزه های علمیه سراسر کشور در آستانه مقدس امامزاده عباس برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، در این اجلاس که صبح امروز در ساری آغاز به کرد، معاونان اداری مالی حوزه های علمیه استان ها مهم ترین مسائل مربوط به حوزه اداری و مالی مدارس علمیه کشور را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و راه کارهای لازم را جهت رفع مشکلات پیش روی حوزه های علمیه ارائه تصویب خواهند کرد.

 

این گزارش می افزاید، کمیسیون برنامه ریزی و پشتیبانی حوزه های علمیه کشور یکی از چهار کمیسیون تخصصی حوزه های علمیه کشور است که از صبح امروز به مدت دو روز به میزبانی حوزه علمیه مازندران در ساری آغاز به کار کرده است.

 

به گزارس رسا، محورهای کمیسیون تخصصی برنامه ریزی و پشتیبانی شامل معاونت اداری مالی، طرح و برنامه، آمار و اطلاعات و روابط عمومی و فناوری است که مسؤولان هر بخش به مدت دو روز در کارگروه های تخصصی به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات پیش روی این بخش ها در حوزه های علمیه کشور خواهند پرداخت و راهکارهای عملی را جهت برون رفت از این مشکلات ارائه خواهند داد.

 

براساس این گزارش، یکی از بخش های کمیسیون تخصصی برنامه ریزی و پشتیبانی شامل معاونت اداری مالی است که وظایف ارتباط معاونت اداری مالی استانی با معاونت های مالی ستاد، سیاست های برنامه ها و قوانین ابلاغی، جذب و بکارگیری نیروی انسانی مورد نیاز، دوره های آموزشی برای کارکنان حوزه علمیه استان، ارزیابی و ارزشیابی عملکرد کارکنان و پرداخت اعتبارات است.

 

گفتنی است، اجلاسیه کمیسیون تخصصی برنامه ریزی و پشتیبانی حوزه های علمیه کشور از امروز به مدت دو روز به میزبانی مازندران در حال برگزاری است./950/پ203/ب

ارسال نظرات