۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۱۷۱۸۹۵
اعتراف بی بی سی؛

وحشت غرب از شکست تروریستها در سوریه

خبرگزاری رسا ـ وزیر خارجه فرانسه هم روز قبل اعلام کرده است که به هر قیمتی باید جلوی حکومت بشار اسد را برای باز پس گیری شهر حلب بگیرند. به همین خاطر است که آمریکایی ها برای حمایت نظامی از تروریست ها آشکارا وارد میدان شده اند.
بي بي سي/سوريه

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا ، کارشناس بی بی سی به تحلیل اینکه آمریکایی ها که پیشتر اعلام کرده بودند تنها با تأیید سازمان ملل در خصوص استفاده از سلاح های نا متعارف در سوریه به حمایت نظامی از مخالفین سوری خواهند پرداخت، چرا در حال حاضر بدون چنین مجوزی به تجهیز مخالفین مشغول شده اند پرداخت.

وی ابراز داشت:: توازن قوا در سوریه با پیروزی هایی که ارتش بشار اسد در قصیر داشته و همچنین پیشروی هایی که به سمت حمص و حلب دارد در حال به هم خوردن است.وزیر خارجه فرانسه هم روز قبل اعلام کرده است که به هر قیمتی باید جلوی حکومت بشار اسد را برای باز پس گیری شهر حلب بگیرند.

به همین خاطر است که آمریکایی ها برای حمایت نظامی از تروریست ها آشکارا وارد میدان شده اند.

 این در حالی است که پیشتر آمریکا ظاهراً پشتیبانی نظامی از تروریست ها را به عربستان و قطر واگذار کرده بود و تنها حمایت سیاسی از شورشیان می کرد ولی پیروزی های ارتش و ملت سوریه مجال ظاهر سازی بیشتر را به آنها نداده و دشمنی خود را بی پرده آشکار کرده است./1418/9161/خ

 

ارسال نظرات