۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۷۱۲۱۷
آیت الله طبرسی:

24 خرداد صحنه به رخ کشیدن عزت ملی در برابر استکبار است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی انتخابات را صحنه به رخ کشیدن عزت ملی مردم هوشیار و بصیرت ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: همان طور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند هر رأی به کاندیدا رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
آيت الله طبرسي

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حضور حداکثری و انتخاب فردی اصلح برای کشور را مهم ترین اصل در انتخابات پیش رو دانست.

 

وی با بیان این که اقدام مناسب صدا و سیما در برگزاری مناظره زمینه ای را برای معرفی و اعلام برنامه های کاندیدا برای جامعه فراهم کرده است، افزود: مناظره ها زمینه جذب و کشش مردم را فراهم کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که همه باید در جهت تحقق حماسه مورد نظر رهبرمعظم انقلاب اسلامی تلاش کنند، بیان داشت: حماسه سیاسی می تواند زمینه ای را برای ارتقاء جایگاه نظام مقدس جمهوری ایران فراهم کند.

 

آیت الله طبرسی انتخابات را نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی دانست و افزود: مردم ما از ابتدای پیروزی انقلاب به دنیا نشان دادند که هیچ گاه از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که همه کاندیداها نیز باید تلاش کنند تا 24 خرداد شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی باشیم، گفت: در شرایطی که همه تلاش استکبار در جهت تضعیف انتخابات و کمرنگ کردن حضور مردم خلاصه شده است کشور نیازمند یک حماسه در عرصه سیاسی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که این انقلاب اسلامی با خون های پاک شهدا و از خودگذشتگی های بسیاری به بار نشسته است، گفت: ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی همواره با حضوری بی نظیر در عرصه های مختلف توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که ملت ایران اسلامی روز جمعه با حضوری حماسی و حداکثری خط بطلانی به فتنه گری و توطئه افکنی های دشمنان خواهند کشید، تأکید کرد: 24 خرداد امروز نمایش اقتدار و وحدت ملت بزرگ ایران در سایه ولایت و رهبری خواهد بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، توجه به شاخص ها در انتخاب فرد از سوی مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: انتخاب اصلح باید منطبق با معیارهای بیان شده از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی باشد.

 

آیت الله طبرسی انتخابات را صحنه به رخ کشیدن عزت ملی مردم هوشیار و بصیرت ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: همان طور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند هر رأی به کاندیدا رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که جبهه رسانه ای غرب از مدت ها قبل برای حضور کمرنگ مردم تلاش های گسترده ای را آغاز کرده اند، افزود: این بنگاه های دروغ پراکنی وابسته به صهیونیست ها از هر تلاشی برای خدشه دار کردن انتخابات در نظام اسلامی بهره گرفته اند، اما حضور و هوشیاری ملت ایران همه این توطئه ها را خنثی کرده است./950/ت301/ب

ارسال نظرات