۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۷۱۰۷۳
حجت الاسلام روحانی در زاهدان:

برای ما مهم این است که دیگران در انتخابات پیروز نشوند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام روحانی با اشاره به کناره گیری محمدرضا عارف از عرصه انتخابات ریاست جهموری گفت:‌ امروز در این انتخابات بحث در مورد حسن روحانی یا عارف نیست بلکه بر سر این است که دیگران در انتخابات پیروز نشوند.
حجت الاسلام حسن روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صبح امروز در جمع مردم زاهدان در مسجد طالقانی این شهر گفت: در دولت تدبیر و امید همه اقوام و مذاهب فرصت برابر خواهند داشت و من همان طور که قول داده ام حقوق شهروندی را تقدیم همه مردم می کنم.

 

حجت الاسلام روحانی افزود: ایران متعلق به همه ایرانیان است و ما وجود قومیت های مختلف را در کشور زیبا می دانیم؛ من با بزرگان اهل سنت و نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستم؛ به خدا دلسوزی مردم اهل سنت برای نظام و انقلاب کمتر از تشیع نیست.

 

کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: بر این عقیده هستم که مدیران بومی می توانند استان را بهتر اداره کنند و ما برای رسیدن به کشوری توسعه یافته نیازمند همدلی و وحدت و انسجام هستیم و وقت مان را نباید برای اختلافات تلف کنیم.

 

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید زنان و دختران در عرصه اجتماعی دارای فرصت برابر هستند، اینقدر جلوی زنان و دختران ما صف نکشید، عفت و پاکدامنی، ایرانیت، اسلام، مذهب، اعتقاد و باورهای زنان ما کمتر از مردان نیست.

 

حجت الاسلام روحانی در ادامه با اعلام خبر کناره گیری عارف از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: من و آقای عارف به هر شهری که می رفتیم مردم می گفتند اتحاد، اتحاد و هر دو نفر ما این ندا را با گوش جان شنیدیم و مساله را با افرادی همچون آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی مطرح کردیم، به جبهه اصلاحات و اعتدال نیز گفتیم که با مشورت هایی که با آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی در این روزها داشتیم تصمیم نهایی بر اجرای وحدت و اتحاد و ماندن یک کاندیدا قرار گرفت.

 

وی گفت: امروز در این انتخابات بحث در مورد حسن روحانی یا عارف نیست بلکه بر سر این است که دیگران در انتخابات پیروز نشوند، من از اینجا به آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی سلام و اعلام می کنم که هیچ کس نمی تواند این دو عزیز را حذف کند، هفت سال این عزیزان را تخریب کردند اما محبوبیت آنها بیشتر شد.

 

حجت الاسلام روحانی اظهار داشت: تخریب گران، تهمت زنندگان و دروغ گویان هیچ جایگاه و رد پایی در این کشور ندارند، برای نجات کشور از دست افراطیون راهی جز وحدت و اتحاد و یکپارچگی نداریم و همه باید زیر یک خیمه باشیم.

 

وی در پایان گفت: افراطیون نه تنها به فضای جامعه بلکه برای رهبری، اسلام و مقدسات نیز ظلم کردند و باید بدانند که با رهنمودهای رهبری و مشورت های آیت الله هاشمی و سید محمد خاتمی آن چنان اینها را در کنار یکدیگر قرار می دهم که عطر وحدت در سراسر کشور به مشام برسد./940/پ202/ج

ارسال نظرات