۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۷۰۹۰۴
در گفت‌وگو با رسا مطرح شد؛

تمجید عضو جامعه مدرسین از اقدام تکلیف‌گرایانه حداد عادل

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم کناره گیری حداد عادل از انتخابات ریاست جمهوری به نفع گفتمان انقلاب اسلامی را امری مبارک دانست و گفت: باید خدا را شکر کنیم که در نظام ما افراد مخلص و سالمی وجود دارند که برایشان انجام وظیفه مهم است.
1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين آيت اله رجبي غلامعلي حداد عادل غلامعلي حداد عادل
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به کناره گیری حداد عادل از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، گفت: بنده آقای حداد عادل را از قبل از انقلاب می‌شناسم و نسبت به وی شناخت لازم دارم.
وی ادامه داد: آقای حداد عادل انسان با صفایی است و در طول انقلاب به ویژه در جریان فتنه در خط مستقیم انقلاب و دفاع از ولایت بود.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: آقای حداد عادل با نیت خالص به ائتلاف 1+2 آمده بود و چون آنها بنا داشتند که تا آخر بمانند وی به ایده خود اعتقاد داشته و استعفا داد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که آقای حداد عادل به گفتمان انقلاب اسلامی پایبند است، اظهار کرد: در مناظره‌ها مشاهده کردیم که آقای حداد عادل و جلیلی با حمایت از گفتمان انقلاب یک طرف و بقیه در طرف دیگر حضور داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی با بیان این‌که در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری چند حرکت مناسب که حاکی از اصولگرایی آقای حداد بود، رخ داد، ابراز کرد: آقای حداد عادل در آن زمان نیز آقایان لنکرانی، زاکانی و جلیلی را از خود انقلابی تر دانست که این حرف در چنین شرایطی تنها از انسان‌های سالم و مخلص بروز می‌کند.
وی با اشاره به بیانیه آقای حداد عادل، گفت: آقای حداد عادل توصیه کرد؛ به کسانی که در گفتمان انقلاب هستند رأی دهید و معلوم است منظورشان آقای جلیلی است چون با یکدیگر همسو بودند.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: ما باید خدا را شکر کنیم که در نظام ما افراد مخلص و سالمی وجود دارند که برایشان انجام وظیفه مهم است و حتی اگر اشتباهی هم بکنند خداوند چون می‌داند روی انجام وظیفه عمل می‌کنند به آنها الهام می کند تا راه درست را بپیمایند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که کنار رفتن آقای حداد عادل کمکی به جریان اصولگرایی بود و وی نیز از این جهت کنار رفت، اظهار کرد: آقای حداد عادل در بیانه خود نیز به مردم جهت داد که به کسانی که گفتمان انقلاب را ترویج می‌کنند رأی دهند و اگر افراد بخواهند منصفانه قضاوت کنند معلوم است که وی گفتمان امام و انقلاب را در آقای جلیلی می‌دید و در مناظره آخر که دیگران جهت گیری دیگری داشتند نیز همسوی با جلیلی بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی مواضع حداد عادل در مناظرات را مورد توجه قرار داد و گفت: آقای حداد عادل در مناظره‌ها سیاه نمایی نکرد و به مردم امید می‌داد؛ امیدواریم خدا این عمل وی را اجر دنیوی و اخروی بدهد.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) آقای حداد عادل را الگویی برای دیگر کاندیداها ذکر کرد و افزود: اگر آقایان دیگر که در صحنه انتخابات حضور دارند این گونه رفتار کنند امری مبارک برای نظام اتفاق خواهد افتاد./927/ت302/ج
ارسال نظرات