۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۶۷۱۷۲
متکی:

24 خرداد امسال نقطه پایانی برای آمریکا خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ متکی گفت: ملت ایران 24 خرداد امسال با آفریدن شکوهی دیگر ثابت خواهند کرد که ایران اسلامی به آخر نرسیده و نخواهد نرسید، بلکه این آمریکا است که به نقطه پایان رسیده است.
 منوچهر متکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، منوچهر متکی، نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در یادواره شهید موسی پسندی که در مسجد جامع شهرستان چالوس برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید یک تکلیف مهم است.

 

وی با بیان این که آحاد جامعه اسلامی در تحقق رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اثر گذار هستند، افزود: لازمه تحقق این رهنمود رهبری معظم در سال جدید وحدت و همدلی در جامعه اسلامی است.

 

متکی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران اسلامی در 34 سال اخیر همواره ثابت کردند که پشتیبان واقعی انقلاب و نظام دینی هستند، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی در صحنه های مهم و حساس این انقلاب نشان از آگاهی و هوشیاری ملت ولایی ایران اسلامی دارد.

 

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که مردم از ابتدای پیروزی انقلاب در صحنه های مختلف ای انقلاب پیشگام بوده و هستند، ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره خالق حماسه های عظیمی در تاریخ این انقلاب بوده اند.

 

متکی در با بیان این که مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی در سه دهه اخیر همواره به دنیا ثابت کردند که فریب توطئه ها و نقشه های آنها را نخواهند خورد، گفت: این ملت 24 خرداد امسال نیز با خلق حماسه ای بی نظیر و فراموش ناشدنی به دنیا به ویژه مستکبران عالم ثابت خواهند کرد که ملت ایران شکستنی نیست.

 

وی با بیان این که مردم همواره با حضور گسترده خود وفاداری به نظام، انقلاب، امام و رهبری را به دنیا ثابت کردند، تصریح کرد: انتخابات امسال نیز تجلی اراده ملی در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

 

متکی ادامه داد: مردم با آفریدن شکوهی دیگر در تاریخ ارزشمند انقلاب اسلامی ایران ثابت خواهند کرد که ایران اسلامی به آخر نرسیده و نخواهد نرسید، بلکه این آمریکا است که به نقطه پایان رسیده است.

 

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که آمریکایی ها می دانند که ملت ایران امسال نیز حضور گسترده در انتخابات خواهند داشت، گفت: آنها به همین دلیل سیاست تقابل خود را به سیاست تعامل تغییر دادند.

 

متکی در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه سال 88 اشاره کرد و با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای تضعیف نظام به کار گرفتند، گفت: غرب همواره تلاش کرده که حضور مردم در پای صندوق های رأی حداقلی باشد که این توطئه دشمنان شکست خورده است.

 

وی با بیان این که ملت ایران در همه صحنه های انقلاب پایبندی خود به آرمان های شهدا و امام شهیدان را به اثبات رساندند، گفت: مشکلات موجود نمی تواند موجب ایجاد فاصله میان مردم و آرمان ها و ارزش های انقلاب شوند.

 

متکی با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه اجازه نخواهد داشت دشمن شاد شود، گفت: 24 خرداد امسال به حتم روز خشم و عصبانیت مستکبران عالم خواهد بود./950/پ202/ج

ارسال نظرات