۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۶۶۸۰۶
عصر روز گذشته در قم؛

تجمع بزرگ مدافعان حرم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجتماع بزرگ «مدافعان حرم»، جهت اعلام آمادگی برای حراست از حرم حضرت‌ زینب(س)، در پی اهانت سلفی‌‌ها به ساحت مقدس یاران پیامبر(ص) و امیرمؤمنان(ع)‌ با حضور طلاب، علما، فضلا، هیأت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار قم برگزار ‌شد.
تجمع اعتراض آميز طلاب

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع بزرگ «مدافعان حرم»، جهت اعلام آمادگی برای حراست از حرم حضرت‌ زینب(س)، در پی اهانت سلفی‌‌ها به ساحت مقدس یاران پیامبر(ص) و امیرمؤمنان(ع)‌ با حضور طلاب، علما، فضلا، هیأت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار قم برگزار ‌شد.

براساس این گزارش، این اجتماع ساعت 19 عصر روز بیست و چهارم اردیبهشت ماه، همزمان با سالروز شهادت امام علی‌النقی(ع)، در میدان آستانه برگزار شد.

در این تجمع که با مراسم سوگواری امام هادی(ع)همراه بود، حاضرین با سر دادن شعارهای همانند «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا»، ‌«مرگ بر وهابیت»، «مرگ بر آل سعود» و ‌«مرگ بر آل‌خلیفه» انزجار خود را از دشمنان اسلام فریاد زدند.

همچنین در پایان این مراسم، قطعنامه‌ای قرائت شد که حضور حداکثری مردم ولایت‌مدار و با بصیرت جمهوری اسلامی ایران در انتخابات برای انتخاب رییس جمهوری اصلح، ولایت‌مدار و انقلابی تأکید شده بود.

در بخش دیگر این قطعنامه با این مضمون آمده بود، «کارهای غیر شرعی و قانونی فتنه‌گران از چشم با بصیر مردم پنهان نخواهد ماند».

گفتنی است، تجمع مردم تهران، روز دوشنبه، بیست و سوم، اردیبهشت ماه، از ساعت 20 در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام غروی و سعید قاسمی در محکومیت جسارت وهابیون تکفیری به ایراد سخنرانی پرداخت.

همچنین جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت در این مراسم به ذکر مصیبت پرداختند.

شایان ذکر است، کنگره بین‌المللی امام علی النقی(ع) با دعوت از کلیه امت شهید پرور و انقلابی از امضای طومار برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) مراسمی را با عنوان «مدافعان حرم» برگزار می‌کند./993/پ203/ن

ارسال نظرات