۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۶۶۶۲۵
امام جمعه آمل:

بد اخلاقی انتخاباتی زیبنده نظام اسلامی نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که همگان باید در راستای تحقق حماسه سیاسی اقدام و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند، گفت: نامزدهای انتخابات باید اخلاق محوری را در دستور کار خود قرار داده و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که انتخابات امسال حساس تر از سایر انتخابات است، گفت: افراد مختلفی با اغراض و اهداف گوناگون وارد صحنه انتخابات می شوند که همگان باید آگاه باشند.

 

وی با اشاره به این که بصیرت افزایی نقش ارزنده ای در بین آحاد جامعه دارد، ادامه داد: تلاش ما باید در این راستا باشد تا با دقت و درایتی شایسته در پای صندوق های رای حضور یابیم و نامزد اصلح را انتخاب کنیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: منافع فردی و حزبی نباید در برگزاری انتخابات وجود داشته باشد و همگان باید در راستای ترویج وحدت که نقش ارزنده ای برای تعالی و توسعه جامعه دارد تلاش کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دشمنان در تلاش هستند تا در آستانه انتخابات بین ما مسائلی ایجاد شود، ادامه داد: حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق های رأی سبب خنثی شدن اهداف شوم دشمنان شده و برنامه های آنان را به نابودی می کشاند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که همگان باید در راستای تحقق حماسه سیاسی اقدام و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند، گفت: نامزدهای انتخابات باید اخلاق محوری را در دستور کار خود قرار داده و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

 

وی با بیان این که شایعه پراکنی نباید در آستانه انتخابات در جامعه وجود داشته باشد، بیان داشت: تلاش همگان باید در راستای ایجاد انتخاباتی ارزنده بوده که زمینه تحقق حماسه سیاسی را فراهم کرده و نقشه های دشمنان را از بین ببرد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که انتقاد سازنده زمینه ساز پیشرفت جامعه است، گفت: تخریب دیگران کار درستی نبوده که همگان می توانند آن را انجام دهند ولی باید انتقادهایی که صورت می گیرد سازنده و درست بوده که اثرات ارزنده ای خواهد داشت./950/ت303/ب

ارسال نظرات