۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۶۶۵۸۰
کارشناس سیاسی خواستار شد؛

ضرورت نقش‌آفرینی حوزویان در دفاع از مکتب تشیع

خبرگزاری رسا ـ فعال عرصه روشنگری سیاسی با اشاره به این که نقش ما در حوزه دفاع از تشیع کمرنگ است، خطاب به طلاب تأکید کرد: شما با قلم خود می توانید نقشه های دشمن را برملا کنید. مسلح به سلاح علم باشید تا بتوانید از اسلام دفاع کنید.
تشيع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد٬ علیپور از هادیان سیاسی، امروز در نشست بصیرتی ویژه انتخابات در مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) مشهد با اشاره به نقش رهبری در پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: کمیته خطرهای جاری در آمریکا تمام توان خود را جمع کرده است که این انقلاب را براندازد، آنها بدین منظور قوی ترین سناریونویسان جهان را جمع کرده و مدیران اجرایی را به کار گرفته اند؛ اما به گفته خانم رایس که عضو این کمیته است، آیت الله خامنه ای با سخنرانی های خود تمام نقشه هایشان را به هم می ریزد.

اصل،  ولایت مداری است نه سابقه افراد

وی با بیان این که مارقین از ریشه «مرق» به معنای تیری است که از کمان خارج شده و به کسانی اطلاق می شود که از پوسته اسلام پرتاب می شوند و پیرو امام خود نیستند، افزود: همان گونه که حضرت علی(ع) با گروه هایی چون ناکثین، مارقین، قاسطین و ساکتین مواجه بودند اکنون نیز تاریخ تکرار می شود.

علیپور با بیان این که باید مراقب باشیم خانواده، اقوام و دوستان ما را از حق باز ندارند، ابراز داشت: اگر در زمان گذشته پسرعبدالله بن زبیر باعث شد تا پدرش از مسیر اسلام خارج شود، امروز نیز کروبی، زمانی که دارد توبه نامه خود را می نویسد پسرش خطاب به او می گوید با این کار، حیثیت سیاسی خود را لکه دار نکن.

وی با اشاره به این که رییس جمهور نباید ادعای برتری در جامعه داشته باشد، تصریح کرد: رییس جمهور باید پایبند به گفتمان امام و رهبری، توانمند، مردم مدار، قانون مدار و در حد و قواره جمهوری اسلامی باشد.

وی با خاطرنشان کردن این نکته که دشمن از تعرض به ایران هراس دارد، افزود: حضور ما در انتخابات، تعیین و تضمین کننده امنیت ما است.

نقشه اصلی دشمن در عرصه انتخابات براندازی ولایت فقیه است

این فعال سیاسی گفت: نقشه های اصلی دشمن در عرصه انتخابات، براندازی ولایت فقیه، جدا کردن مردم از حاکمیت، تشدید اختلافات قومی و قبیله ای و افزایش منازعه قدرت تا حداکثر مقدار ممکن است.

علیپور با اشاره به نقش ماهواره در نابودی حیا و عفت، ادامه داد: دشمن برای اجرایی کردن نقشه های خود فعالیت های رسانه ای ماهواره ای خود را افزایش می دهد تا نگاه مردم به خانواده و فرهنگ اسلامی تغییر کند. آسیب های ماهواره جبران ناپذیر است و کانون خانواده را دچار مشکل می کند.

وی اضافه کرد: دشمن بیهوده برای ما جنجال آفرینی می کند. وضع ایران را با کشورهایی چون افغانستان، پاکستان، بحرین، عراق و سوریه مقایسه کنید. هر روز در این کشورها نا امنی و کشتار است، ولی دشمن هوس حمله به ایران را ندارد و این به خاطر این است که مردم پای انقلاب ایستاده اید.

طلاب به سلاح علم مسلح شوند

علیپور با اشاره به این که نقش ما در حوزه دفاع از تشیع کمرنگ است، خطاب به طلاب ابراز داشت: شما با قلم خود می توانید نقشه های دشمن را بر ملا کنید. باید مسلح به سلاح علم باشید تا بتوانید از اسلام دفاع کنید. وبلاگ نویسی نیز بهترین شیوه برای این منظور است.

وی، انتخابات را مظهر حماسه سیاسی خواند و بیان کرد: وظیفه ما نقش آفرینی، دشمن شناسی، بصیرت افزایی و توجه به سناریوی خاص داخلی و خارجی است.

علیپور درباره کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی و مشایی نیز اظهار داشت: عملکرد رفسنجانی را در قضایا ببینید، موضع گیری او در مورد امریکا و اسرائیل را بخوانید. اصل، ولایت مداری است نه سوابق افراد. مشایی حلقه انحراف را دنبال می کند، یعنی مجموعه ای که ادعا می کنند ارتباط مستقیم با امام زمان دارند در حالی که طبق روایات، هر کس چنین ادعایی کند، ادعایش کذب است.

وی در پاسخ به سوالی که در مورد سوابق اجرایی سعید جلیلی، یادآور شد: دکتر جلیلی فرد با ایمانی است و پرونده هسته ای ایران را خوب مدیریت می کند. /930/پ201/س 

ارسال نظرات