۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۷۳۹
دبیر کمیته علمی:

دشمنان از مدتی پیش سرقت اندیشه اسلامی را عملیاتی کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ‌ دبیر کمیته علمی اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر‌اعظم(ص) با اشاره به این‌که استکبار جهانی مدت‌ها است توطئه نبش اسلام محمدی را طراحی کرده‌ است، گفت: اگر مستکبران امروز با استفاده از غفلت ما مسلمانان نبش قبر صحابی پیامبراکرم(ص) را طراحی و عملیاتی می‌کنندٰ حساسیت ما مسلمانان را محک می‌زنند.
مجمع جهاني صلح جهاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانم دکتر کرمانی، دبیر کمیته علمی اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر‌اعظم(ص) هجدهم اردیبهشت ماه در این همایش ابراز داشت: در طول تاریخ، اندیشه استکباری چنین بوده است که با جعل واژه‌های مطلوب انسانی و تحریف حقیقت مفاهیم ارزشی امکان موج سواری را برای خود فراهم کنند.

وی در ادامه این مطلب با بیان این‌که واژه‌هایی مانند آزادی، صلح، حقوق بشر و مساوات از مفاهیمی است که مدت‌ها بال پرواز و سکوی پرتاب آنها شده است، عنوان داشت: آن‌ها توانسته‌اند به نام صلح جنگ‌ها بیافرینند و با نام آزادی، با آزادی کامل دست، قلم و اندیشه خواهان بیدار را بشکنند.

دبیر کمیته علمی اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر‌اعظم(ص) اظهار داشت: اگر جمهوری اسلامی ایران از این ترفند‌ها پرده پوشی می‌کند، اگر مجامعی مردمی مانند مجمع جهانی صلح اسلامی توطئه کلید صلح استکبار را فقط رمز گشای دروازه‌های جنگ اعلام می‌کند و صلح مبتنی بر عدالت را به جهانیان پیام آور می‌شود، حکایت از فهم درستی است که از اندیشه‌هایی اسلام ناب دارد.

خانم دکتر کرمانی با اشاره به این‌که استکبار جهانی مدت‌ها است توطئه نبش اسلام محمدی را طراحی کرده‌اند، گفت: اگر امروز در پیش تمامی انسان‌ها و با استنفاده از غفلت ما مسلمانان نبش قبر و سرقت صحابی پیامبراکرم(ص) را طراحی و عملیاتی می‌کنند و حساسیت ما مسلمانان را محک می‌زنند، اما از مدتی پیش نبش و سرقت اندیشه اسلامی را مانند موریانه عملیاتی کرده‌اند و ما در خواب هستیم.

وی افزود: دیری نخواهد گذشت که با غفلت ما تخریب حرم شریف نبی(ص) و نبش و سرقت و پیکر مقدس این بهانه خلقت را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

دبیر کمیته علمی اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر‌اعظم(ص) اظهار داشت: اعتراف کنیم اگر امروز همچون زمان ابراهیم حنیف(ع) ستاره، ماه و خورشید پرستی نمی‌کنیم، اما دانسته یا نادانسته و خواسته یا ناخواسته با همکاری و همدلی با دشمنان، دین بت پرستی را پیشه خود کرده‌ایم.

خانم دکتر کرمانی این اجلاس بین‌المللی مقدماتی که با هدف روشن‌گری از فتنه‌هایی که بر نبی معزز(ص) و به‌منظور استقرار صلح عادلانه و مدیریت متعالی جهان طراحی شده بر آن است که مبانی و تبیین و ترسیم الگوی رفتاری این نبی اعظم(ص) را به‌منظور استقرار زیبایی‌ها، تعالی‌ها از شناسایی کند.

وی اضافه کرد: جان‌مایه‌های اخلاص و اندیشه‌های پاک و مطهر همه انسان‌ها و شما مسلمانان را برای تبیین و ترسیم دیپلماسی و قدرت نرم پیامبراعظم(ص) که به‌یقین عالی‌ترین منشور رفتار و اندیشه فردی، اجتماعی و حکومتی است، به‌یاری طلبد.

خانم دکتر کرمانی عنوان داشت: چه موضوعی مقدس‌تر از محورهای این فراخوان برای پایان‌نامه‌هی علمی و چه بحثی برای سخن سخنرانان و چه تحقیقی ضروری‌تر از فراخوان و از این مقوله برای موضوع تحقیق محققان و عالمان این عالم است؟/9598/پ202/ع

ارسال نظرات