۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۶۲۸۴۳
از رادیو معارف پخش می‌شود؛

آخرین استفتائات رهبر معظم انقلاب درباره روش‌های جلوگیری از بارداری

خبرگزاری رسا ـ آخرین استفتائات رهبر معظم انقلاب درباره روش‌های جلوگیری از بارداری را از برنامه‌ «زمزم احکام» رادیو معارف بشنوید.
نظر رهبر معظم انقلاب درباره روش‌هاي جلوگيري از بارداري
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برنامه «زمزم احکام» که با هدف فرهنگ‌سازی در عرصه تقلید، تبیین احکام شریعت به ویژه در مورد مسایل جدید ساخته می‌شود در برنامه دوشنبه و سه شنبه این هفته به بیان احکام و استفتائات مقام معظم رهبری در مورد روش‌های جلوگیری از بارداری می‌پردازد.
این برنامه یکی از برنامه‌های کهن و پر سابقه رادیو معارف است که به سبب پاسخ‌گویی به نیاز همیشگی مخاطبان همواره بیشترین حجم تماس‌های صوتی و پیامکی را به خود اختصاص داده است. این برنامه در دو بخش طراحی و تولید می‌شود. در بخش آغازین با هدف فرهنگ‌سازی در عرصه تقلید برخی از موضوعات مورد نیاز اقشار مختلف جامعه از نگاه فقه شیعه بازگو می‌شود که در روز دوشنبه حجت‌الاسلام حسین وحیدپور کارشناس مباحث فقهی به بحث مبانی احکام می‌پردازد.
در روز سه شنبه نیز حجت‌الاسلام قدرت الله انصاری موضوع حقوق مردم و کسب حرام را مورد بررسی قرار می‌دهد و احکام آن را تبیین می‌کند. در بخش دوم در این دو روز نیز آخرین استفتائات مقام معظم رهبری در مورد روش‌های جلوگیری از بارداری توسط نماینده   ایشان پاسخ داده خواهد شد.
پاسخگویی شخص مرجع تقلید یا نماینده ویژه‌ ایشان در رادیو معارف سبب شده است؛ افزون بر استقبال چشمگیر شنوندگان، آنچه در این برنامه به عنوان نظر شرعی مرجع تقلید بیان می‌شود برای عامه مخاطبان قابل استناد و عمل باشد.
برنامه «زمزم احکام» کاری از گروه فقه و سیره به سردبیری و تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی و گویندگی سید مرتضی موسوی نژاد هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت12:10 از رادیو معارف پخش و تکرار آن نیز بامداد روز بعد از ساعت 3:45 تقدیم علاقه‌مندان و شنوندگان دین‌دار رادیو معارف می‌شود.
شنوندگان علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت صوت این برنامه به صفحه اختصاصی برنامه «زمزم احکام» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ی
ارسال نظرات