۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۶۱۶۹۹
نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح کرد؛

اقدام فاطمی رمز تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: حماسه سیاسی در لوای اقدام فاطمی و ولایت مدار بودن است و جز با تبعیت از ولایت و تابع محض ولی بودن نمی توانیم کاری از پیش ببریم.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه کشور، امروز در یادواره 72 تن از شهدای خلیل شهر در مهدیه این شهر با تسلیت سالروز شهادت صدیقه طاهره(س) اظهار داشت: اطاعت پذیری از مقام امامت و ولایت همچون مقام نبوت به عنوان نخستین مشخصه رفتار ائمه بوده که فاطمه زهرا(س) نیز در ولایت پذیری و ولایتمداری حضرت فاطمه زهرا(س) باید الگوی برای جامعه امروز باشد.

 

وی با بیان این که ولایت مدارترین و ولایت‌پذیرترین فرد تاریخ حضرت فاطمه(س) است، افزود: امروز امت اسلامی به ویژه زنان جامعه اسلامی درهمه امور همچون زهد و تقوا، همسرداری، ولایت پذیری، ایثارگری، امر به معروف و نهی از منکر از آن بزرگ بانو درس بگیرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین و کامل ترین اسوه و الگو برای زنان مسلمان دنیا است و باید نه تنها زنان بلکه مردان نیز ایشان را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

 

وی گفت: زهرای اطهر(س) در دوران زندگی خود با توجه به همه تلاش های دشمنان لحظه ای از حمایت ولایت دست برنداشت و اکنون ما نیز باید تابع بی چون و چرای ولایت باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کشور در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش نظام سلطه علیه کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان با همه توان و برنامه ریزی علیه ولایت قیام کرده است و همه توطئه های او برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و رهبری است که باید مراقب باشیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، افزود: در دوران حساس و سرنوشت سازی قرار گرفته ایم که باید عاقلانه و هوشیار تصمیم بگیریم و با برخی از برنامه های ناکارآمد، دشمن را شاد نکنیم.

 

وی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: حماسه سیاسی در لوای اقدام فاطمی و ولایت مدار بودن است و جز با تبعیت از ولایت و تابع محض ولی بودن نمی توانیم کاری از پیش ببریم.

 

وی با گرامی داشت ایام فاطمیه و با سفارش به در س آموزی از زندگی این بانو گفت: حضرت فاطمه(س) بهترین نماد والگوی ولایتمداری برای همه عصرها و نسل ها است و شایسته است که با الگوبرداری از ایشان سعادت و جاودانگی را برای زندگی دنیا و آخرت خود رقم بزنیم./950/پ201/س

ارسال نظرات