۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۵۳۵۱۶

برنامه ستاد بزرگداشت حماسه 6 بهمن اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد گرامی‌داشت حماسه آمل با بیان این که بنیاد ششم بهمن در حال شکل گیری است، گفت: با نظر موافق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این مهم در شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسید و جهت تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است.
ششم بهمن آمل

محمد محمدی، دبیر ستاد گرامی‌داشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که مردم آمل در این حماسه ثابت کردند که همواره همراه ولایت هستند، گفت: این حماسه به عنوان برگ زرینی از اقتدار مردم آمل در تاریخ به ثبت رسیده و برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

 

وی با اشاره به این که ابعاد حماسه اسلامی آمل باید تبیین شود، بیان داشت: نسل جوان جامعه باید نسبت به وقایعی هم چون شش بهمن آمل اطلاعات و آگاهی کاملی داشته باشد تا بتوان از این داشته های ارزشمند به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

 

محمدی با تأکید بر این که حماسه آمل آن قدر ارزنده بوده است که در وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: باید تلاش همگان در راستای حفظ و ماندگاری چنین حماسه های والایی وجود داشته باشد.

 

دبیر ستاد گرامی‌داشت حماسه آمل با بیان این که بنیاد ششم بهمن در حال شکل گیری است، گفت: با نظر موافق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این امر در شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسید و جهت تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است.

 

محمدی با اشاره به برنامه های هفته گرامیداشت حماسه آمل، گفت: برگزاری نمایشگاه عکس شهدای ششم بهمن، برپایی نمایشگاه کتاب، رونمایی از موسیقی حماسه آمل، اجرای تئاتر خیابانی، برپایی مسابقه بزرگ فرهنگی ادبی بصیرت و برگزاری محفل شب شعر هر سنگر هزار سنگر از جمله برنامه های فرهنگی این هفته است.

 

وی با بیان این که بیش از 40 برنامه متنوع فرهنگی هنری و عمرانی برای این هفته در نظر گرفته شده است، بیان داشت: افتتاح میدان شهدای شم بهمن، دیدار نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با خانواده های معظم شهدا، برگزاری همایش طلایه داران حماسه شش بهمن و برگزاری یادواره های شهدا در دستور کار این هفته قرار دارد./9501/پ202/س

ارسال نظرات