۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۵۰۵۱۶

زمان نام نویسی امتحانات نیم سال اول حوزه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر امتحانات حوزه علمیه استان قم، از نام نویسی امتحانات نیم سال اول تحصیلی طلاب سطوح عالی حوزه علمیه در دهه پایان دی ماه خبر داد.
زمان نام نویسی امتحانات نیم سال اول حوزه اعلام شد
حجت‌الاسلام محمدعلی نظری، مدیر امتحانات حوزه علمیه استان قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از نام نویسی امتحانات نیم سال اول تحصیلی طلاب سطوح عالی حوزه علمیه در دهه پایان دی ماه خبر داد.
وی با بیان این که زمان دقیق نام نویسی امتحانات به صورت اینترنتی اعلام می شود، افزود: تلاش خواهیم کرد تا در نیمه پایانی دی ماه این نام نویسی انجام گیرد.
حجت الاسلام نظری، زمان برگزاری امتحانات کتبی نیمسال اول سال تحصیلی 92-91 پایه های هفتم تا دهم حوزه علمیه قم را دهه پایانی بهمن ماه اعلام کرد.
وی به موقعیت تبلیغی طلاب در روزهای آینده اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به این که در روزهای آینده دهه پایانی ماه صفر را خواهیم داشت و همچنین دهه فجر نیز در پیش است و طلاب به تبلیغ خواهند رفت، از این رو تلاش می کنیم زمان نام نویسی و برگزاری امتحانات را به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا به تبلیغ طلاب لطمه ای وارد نشود.
این مسوول حوزوی ادامه داد: ثبت نام امتحانات کتبی نیمسال اول سال تحصیلی 92-91 پایه های هفتم تا دهم حوزه علمیه قم در دهه پایانی دی ماه فقط از طریق سایت معاونت آموزش به آدرس http://www.howzeh-qom.com انجام خواهد شد. 
 وی گفت: تمامی طلاب سطوح عالی اعم از آزاد، مراکز و مؤسسات و... لازم است جهت شرکت در امتحانات نیم سال اول ثبت‌نام کنند.
حجت الاسلام نظری خاطر نشان کرد: داوطلبان باید نسبت به ثبت‌نام خود در مهلت تعیین شده اقدام کنند و در هنگام انتخاب دروس دقت کنند ، زیرا عدم شرکت در امتحان به‌منزله مردودی درس مربوطه محسوب می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه حجم تقاضای طلاب در مراجعه به سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه بسیار بالا است، از طلاب می خواهیم به گونه ای برنامه ریزی کنند که در ساعت‌های پرترافیک مراجعه نکنند.
این مسوول حوزوی گفت: ممکن است برخی طلاب هنگام مراجعه به سامانه آموزش با برخی مشکلات روبه رو شود، درخواست می کنیم که کمی صبوری کنند تا مشکلات فنی برطرف شود.
لازم به ذکر است، طرح ساماندهی دروس سطوح عالی حوزه سال گذشته به صورت رسمی ابلاغ شد و اجرای این طرح در سال جاری نیز ادامه دارد و بر اساس این برنامه حضور منظم طلاب در پای درس و امتحان الزامی است./917/ت302/ن
ارسال نظرات