۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۸۹۶

برگزاری دوره آموزشی احکام شرعی ویژه پرسنل جمعیت هلال احمر قم

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی ضمن خدمت نیمه حضوری احکام شرعی با حضور پرسنل و کارکنان جمعیت هلال احمرطی دو روزبه صورت مجزا ویژه خواهران و برادران برگزار شد.
آموزش احكام شرعي در هلال احمر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان قم، مقدم، جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان این خبر گفت: آشنایى با احکام دین بر هر مسلمان لازم است ولی از سوی دیگر، زندگی بشر مدام در حال تغییر و تحوّل است و این دگرگونی در هر عصر و زمان، سؤالات جدیدی را مطرح می­کند که پاسخگویی به آنها نیازمند احکام جدیدی است.

 
وی با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی با هدف فراهم کردن فضا برای رشد و ارتقای معنوی ودینی پرسنل و آشنایی با احکام شرعی برگزار شد، افزود: معیارهای رزق حلال و حرام از دیدگاه اسلامی – احکام خمس - تیمم –غسل و تقلید از جمله مواردی بود که در این دوره آموزشی مطرح شد.
 
مقدم با بیان این‌که حجت‌الاسلام اعلایی مدرسی دوره آموزشی ضمن خدمت احکام شرعی ویژه پرسنل جمعیت هلال احمر استان قم را برعهده داشت، ابراز داشت: دوره های آموزشی آشنایی با احکام شرعی با استقبال گسترده پرسنل مواجهه شد و امیدواریم بتوانیم زمینه‌ای را مهیا کنیم تا پرسنل با احکام بیشتری آشنا شوند./920/د102/ی
ارسال نظرات