۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۴۸۰۰۷
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

حافظه تاریخی ملت خیانت مطرح کنندگان وحدت ملی را فراموش نکرده است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین وحدت با فتنه گران و اصلاح طلبانی که ارزش‌ها و مقدسات اسلامی را زیر سؤال می‌بردند را بی معنا دانست و گفت: کسانی که طرح وحدت ملی را مطرح می‌کنند دچار توهم شده و خیال می‌کنند که خیانت های شان از حافظه ملت پاک شده است.
1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با انتقاد از کسانی که طرح وحدت ملی را راه حل مشکلات کشور می‌دانند، گفت: اینها با یک اهداف نادرست اگر نگوییم پلید این مسائل را مطرح می‌کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهداف مطرح کنندگان طرح وحدت ملی، ابراز کرد: وحدت ملی که مد نظر آنها است این است که ما از جریان فتنه عبور کنیم و اصلاح طلبانی که در دوران اصلاحات تیشه به ریشه اسلام می‌زدند را نادیده بگیریم و یک عنصری را بیاوریم که همه آن ‌را قبول داشته باشند.
قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: این در واقع بازگشت به آن دورانی است که اصلاحات حاکم بود و همه ارزش‌ها زیر سؤال می‌رفت، بازگشت به فتنه و سردمداران فتنه است که همه کشور را می‌خواستند تسلیم دشمن کنند و بالاترین ضربه را به نظام اسلامی زدند. 
برخی به دنبال سیاه نمایی وضعیت موجود کشور هستند
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی با بیان این‌که شرایط موجود جامعه برخلاف گفته برخی مساعد است، اظهار کرد: نیروهای انقلابی مشکلی با هم ندارند که بخواهیم به دنبال وحدت آنها باشیم، ما با چه کسانی می‌خواهیم وحدت داشته باشیم؟ با فتنه گران یا با اصلاح طلبانی که کارنامه آنها برای همه روشن است؟
وی به گفته تئوریسین‌های غربی مبنی بر این‌که خیالمان از انقلاب اسلامی در دوران اصلاحات راحت بود، اشاره کرد و گفت: هدف از طرح وحدت ملی این است که نظام اسلامی به دوران قبل از هشت سال اخیر برگردد، یعنی دورانی که کشور از نظر ارزش‌های اسلامی در حال سقوط بود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که ملت با بصیرت ایران بارها دست رد به سینه اصلاح طلبان و جریان فتنه زده است، ابراز کرد: وحدت ملی که مطرح می‌شود، وحدت با این جریان‌هایی است که تاریخ مصرف آنها گذشته و ملت آنها را کنار گذاشته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی وحدت با فتنه گران و اصلاح طلبانی که صریحاً ارزش‌ها و مقدسات اسلامی را زیر سؤال می‌بردند بی معنا دانست و تصریح کرد: کسانی که طرح وحدت ملی را مطرح می‌کنند دچار توهم شده و خیال می‌کنند که خیانت ها آنان از حافظه ملت پاک شده است./927/ت302/ج
ارسال نظرات