۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۴۴۱۰۱
استاد حوزه علمیه:

خروج انسان از مسیر دینداری خواسته رسانه‌های غربی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد گفت: ماهواره و رسانه های ارتباط جمعی غربی درصدد هستند تا انسان را از مسیر دین خارج کنند و به سوی اهداف شوم خود سوق دهند که همه باید هوشیار بوده و با بصیرت والا مسیر را طی کنند.
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، استاد حوزه علمیه، در گفت‌و‌گو با  خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، با بیان این که رهنمودهای مقام معظم رهبری باید همچون چراغ راهی برای همگان باشد، گفت: سخنان مقام معظم رهبری در برنامه‌ها و سفرهای مختلف بسیار حائز اهمیت و اثربخش است که هم مسؤولان و هم خانواده‌ها باید به آن توجه کنند تا سبب تغییرات گسترده در زندگی و کار آنان شود.

 

استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است، بیان داشت: ماهواره و رسانه های ارتباط جمعی غربی درصدد هستند تا انسان را از مسیر دین خارج کنند و به سوی اهداف شوم خود سوق دهند که همه باید هوشیار بوده و با بصیرت والا مسیر را طی کنند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان این که مردم ولایتمدار ایران اسلامی هرگز امام و رهبری را تنها نخواهند گذاشت و تا آخرین قطره خون بر پیمان والای خود استوار خواهند بود، گفت: توطئه های رنگارنگ و تحریم ها به هیچ وجه نمی تواند سبب شود که مردم از این انقلاب دست بکشند و مردم با جایگاه ولایت فقیه پیمانی همیشگی دارند.

 

امام جمعه محمودآباد با تأکید بر این که برخی درصدد هستند تا مردم را نا‌امید کنند و دلسردی را در آنان به وجود آورند، یادآور شد: دشمنان عظمت  رهبری، انقلاب اسلامی و مردم را دیده اند که تحمل آن برای این افراد سخت است که سعی می کنند از هر حربه برای پیشبرد اهداف خود بهره جویند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی، تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، گام برداریم.

 

استاد حوزه علمیه تبعیت از رهبری انقلاب را تنها راه عبور از بحران‌ها و مشکلات دانست و تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولی فقیه است.

 

وی در پایان با اشاره به این که دشمنان نظام دیگر توانی برای مقابله با نظام اسلامی ندارند، گفت: آنها در این 33 سال از هر ابزار ممکنی برای تضعیف و براندازی نظام استفاده کردند؛ اما با سد محکمی همچون ولایت فقیه روبه رو شدند.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که ملت ایران در همه مسائل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای معظم له را در همه مسائل اولویت فعالیت ها و برنامه ریزی های خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، بیان داشت: تنها تبعیت محض از ولی فقیه جامعه اسلامی را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد./950/ت303/س

ارسال نظرات